www.esaimaa.fi/page.php?page_id=350 Oletko sinä kuvannut itse luontoa?

Lisätty: 19.10.2010 - 12:50

Nämä kuvat mitä linkki paljastaa eivät ole minun kuvaamiani,vaan ne on etelä-saimaan lukioiden kuvia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2010 - 15:51

Nämä eivät ole luontokuvia vaikka olenkin räpsinyt ne?
jumppis.kuvat.fi/kuvat/Kulta...=slideshow

Osllistuin jokuvuosi sitten vuoden luontokuva kilpailuun.
Minulla oli vain maksajan osa joten tulin siihen tulokseen että keksin rahoilleni muutakin käyttöä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2010 - 14:04

Jopas olivat hienoja otoksia. Kyllä kuvailen silloin tällöin vaihtelevalla menestyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 14:33

Luonto kuvat on kauniita. Oikein luontevia ja aitoja kuvia.Tykkään luontokuvista. En paljoa ole kuvannut. Aika vähiin on jäänyt.Mutta liikun ja olen luonnossa paljon.Sieltä saisi otoksia jos jonkin moisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 14:54

Ovat kauniita kuvia, minä kun rakastan luontokuvia, mitä vanhemmaksi tulen, koska pääsen siellä niin vähän liikkumaan. Ja olet ilmeisesti myös itsein luonnon haaveilija, koska lähetät meille muillekin niitä katsotttaviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:18

Luontokuvat ovat upeita itsekin niitä tulee täältä koti Turusta napsittua, ja kun vuodenaika vaihtuu niin taas uusia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 17:37

upeita ovat kuvat lukiolaisilla , kuin myöskin jumppiksellakin ... itse olen niin laiska kuvaamaan tänään just huomasin sen , kun olin tapaamassa vanhoja kavereita 6 kpl niin olin aatellut ottaa ryhmäkuvan, mut sit vasta muistin, kun oltiin eroammassa , no mut seuraavalla kerralla sitten toivottavasti se tapahtuu pian ... siis tulis kevät pian jolloin taas nähdään .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 21:03

Mökillä on napsutellut kameraa ahkerasti kuvaten esim. sisiliskoja, kissojani eri puuhissaan, taivasta (pilvet on ihania), lumpeen kukkia jne. Luonnossa on jokaisena vuodenaikana niin paljon kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 00:26

katukuvaus on varsinaisesti minun juttuni, mutta pääseehän siinä ohessa luontoa ja eläimiäkin kuvaan mukaan, esimerkiksi

valperi.blogspot.com/2010/01...ounas.html

valperi.blogspot.com/2010/01...hetki.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 21:13

En varsinaisesti kuvaa, mutta jos sattuu olemaan kamera matkassa ja näen jotain kaunista niin silloin räpsäytän kuvan.