Suljetko tietokoneesi modeemin,kun et käytä kokettasi?

Miulla ei ole modeemi auki yöllä.

Avainsanat: modeemi suljettu yöksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2010 - 08:43

Pidä modeemissa virran päällä ainoastaan,kun tietokoneeni on käytössä.Samoin toimin kaikkien talouteni aparaatiten kanssa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.10.2010 - 08:51

Minä sammutan aina käytön jälkeen modeemini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 09:03

Silloin kun minulla oli modeemi, sitä ei erikseen tarvinnut sammuttaa vaan kun tietsikan sammutti, se meni stand-by -tilaan. Nyt on mokkula ja se on aina kiinni koneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 10:12

Modeemi aina päällä, mutta jos lähden matkoille ja kukaan ei käytä pitkään aikaan silloin suljen ylimääräiset vempaimet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:56

Aina päällä. Toisinaan joutuu kuitenkin käynnistämään, kun ovat tehneet laajakaistaverkossa korjaustöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 14:02

Tietokonepaketti (läppäri ym.) on tämänlaisen näppärän kytkimen ja haaroitusjohdon takana, jolla kaikki katkaistaan aina käytön jälkeen.
www.clasohlson.fi/Product/Pr...=148847357
TV-paketti (TV, taustavalo, digiboksi, DVD) katkaistaan aina käytön jälkeen.
www.clasohlson.fi/Product/Pr...=148073101

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 14:45

Ei yleiseti. Mutta joskus kyllä.Auki on enimmäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:36

Kyllä sammuu virrat joka masiinasta kun sammutan pöytäkoneen, taitaa pimetä modeemikin. Ellei Soneran puhelinlangat ole jännitteisiä?
Uusi "ulostin" on eri virtapiirissä ja sen silmä näkyy joskus loistavan seuraavana aamunakin! Tosin "ulostettavaa" on niin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 21:08

Meillä on langaton modeemi, joka on aina päällä. Oman läppärini suljen ja otan pois valmiustilan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.10.2010 - 00:20

langattoman yhteyden modemi on aina päällä,

(noin 3-4 kuukauden välein nyykähtää ja vaatii uudellen käynnistyksen)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.10.2010 - 14:49

Espressokeitin pompautti vikavirtasuojakytkimen ja modeemikin sammui.
Meni jotenkin sekaisin, sillä nettiin on nyt hirveän vaikea päästä. Korjaaja on tilattu kotikäynnille. Kympillä, parilla en itse alkaa harjoittelemaan säätämistä.
En siis sammuta vapaaehtoisesti. Täällä on näköjään vähän erilaiset systeemit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 12:17

En sulje, se on aina päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 20:50

En sulje vaikkei se pahitteeksi olisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 05:22

Kun en käytä nettiä, suljen koko läppärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2010 - 15:26

minun modeemi menee johonkin valmiustilaan kun sammutan koneen,joten en erikseen sammuta sitä kun en ole koneella.Mutta otan johdon pois seinästä silloin jos on ukkosta että ei hajoa.