Millainen on sohvapöytäsi?

Lisätty: 26.10.2010 - 22:06

Kaikki vastaukset ovat hyviä, joten napsulaiset päättäköön sen kaikkein parhaimman. Kysymys tuli ajankohtaiseksi, kun kävin ostamassa uuden sohvapöydän (aiemmin ei sellaista edes ollutkaan). Jaa, että millaisen ostin? Lasipöydän, jossa on teräksiset jalat.

Avainsanat: sohvapöytä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2010 - 07:53

mulla ei ole sohvapöytää. ostin viime talvena kirpparilta kaksi vanhaa tuolia jotka odottavat kankaan vaihtoa. kirpparilta ostettu keinutuoli on kraapittu maaleista ja odottaa lakkaa. kirppikseltä myöskin löytynyt vanha senkki odottaa laseja ja hyllyjä. siinä ne, mutta ei pöytää.
olen kyllä hankkimassa ( kirppikseltä tms ) pientä pöytää tms niiden tuolien väliin jotta saa kahveemukin laskea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 23:58

Pyöreä noin 1m halkasijaltaan, korkeus 60cm.4kippurajalkaa koristeveistoksineen.Sippendaalia.
On muuten miehen isän käsin veistämä. Kävi aikanaan ,veistokoulun ja sitten teki kaikki huonekalut itse .Hyvin koristeellisia.Minä olen koittanut huolehtia niistä.Ainutlaatuinene yksilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 02:48

Minulla on valkoinen nelikulmainen kustavilaispöytä jossa kullanvärisiä raitoja jaloissa ja kannen reunoissa sekä jalkojen yläosassa ruusukkeet, minulla on koko olohuone kustavilaisia huonekaluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 08:03

Pieni sievä pienessä tilasssa sopivaksi havaittu pyörillä oleva pieni pöytä, ei niin pramea, mutta minulle käytännöllinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 08:41

Meillä on pyöreä lasipöytä,tähän pöytään kuuluu myös 2 korituolia,mutta ei perinteisiä.Koitin muistella näiden nimiä,mutta empä muistanut.Lasipöydästä saa olla aina pyyhkimässä pölyjä,että se näyttää hyvältä,enää en haluaisi lasipöytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 08:52

Tässä huushollissa on arkkupöytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 09:04

Koivuinen siro pöytä suoraan 1950 -luvulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 09:14

Niitä on useita, eri paikoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 10:07

Minulla todella vanha anoppini ja appeni jäämistöstä, pyöreä savulasipäälinen kullan väriset kehykset ja jalat, ja vaikka kesällä ostettiin uudet sohvat en halunnut luopua tästä pöydästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 11:46

tuollainen ruskea arkku jossa on yhdellä sivulla 9 laatikkoa ja toisella on minun käytössäni lehtilaatikko ..tämä on muutaman vuoden vanha ja isäntä tämän halus tähän ostaa ...itse oisin ostanut kevyemmän pöydän ...edellinen oli delfiini alaosa ja siinä lasi ,joka oli työläs ..kaik pöly näkyi ..näkyy kyllä tässäkin ,mut ei ihan niin kuin lasipöydässä....eikä muutkaan jäljet ...kotimainen valmiste , mut en muista minkä tehtaan valmistama on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:01

Minulla on kirpparilta 15 eurolla ostettu sellainen tummanruskea pitkänmallinen sohvapöytä. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:40

Ellipsin muotoinen sohvan edessä. Sopivan korkea, että saa jalat pöydälle lepuutelua varten. Yleensä täynnä kaikennäköistä tavaraa. Kuten lehtiä ja kaukosäätimiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:20

Ei ole lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:35

Meillä on sellainen tavallinen vaaleanruskea, en tiedä mitä puuta =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:44

Ei oo sohvoo ja ja saati sitten pöytee. Eikä edes "laiskanlinnoo".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 12:18

Antiikkia, oiskohan visakoivua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 20:46

Lasinen, kahdessa tasossa ja molemmat tasot ovat liikuteltavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.10.2010 - 05:23

Kirsikkaa ja tummaa lasia.