www.esaimaa.fi/page.php?page...=350.Tämän verran oli lunta Lappeenrannassa,että ukko ja koira saatiin aikaseksi.

Lisätty: 18.10.2010 - 10:43

Onko teillä päästy lumiukon tekoon.Lumiukko ja koira löytyy lukioiden kuvista.kokeilin linkitystä ei ihan onnistunut.

Avainsanat: koira ukko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 13:43

Tarkoitat ehkä tätä kuvaa, onpa nurmikko kuitenkin vielä vihreänä
www.esaimaa.fi/galleria/etsa...width=1024
Muut kuvat www.esaimaa.fi/page.php?page_id=350

Kysyjän kommentti

Kiitos avusta linkittämisessä,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 12:01

ei täällä meillä ranikolla ollut , kuin kerran hiukan valkoinen maa eikä siitä ois vielä saanut tehtyä edes lumilyhtyä .. sulikin melkein samantein , mut nyt taas plussaa joka on hyvä ja aurinkoakin näkyvillä , jot pihalle käypi tieni nyt :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 12:43

Eipä täällä lunta näy, mutta kaunis syys ilma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 14:16

Eipäs onneksi ole lunta näkynyt, ukkoja ja koiria sen sijaan kyllä, mutta niiden materiaali on se aito, ei lumi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 15:43

Toivossa on hyvä elää sanoi Lapatossu. Saattaapa hyvinkin päästä talvella tekemään lastenlasten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 16:56

eipä keuruullakaan vielä rakenneta akkaa, saati ukkoa. Pientä kiiltävää lumihilsettä on maassa nyt juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 17:23

täällä ei ole päässyt edes lumilättyjä tekemään, ukoista tai akoista puhumattakaan ...

itse asiassa ainoat lumet on näkynyt jäähallin parkkipaikalla jonne on alettu keräämään keinolunta latupohjien rakentamista varten ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 20:09

Meille tuli viimeviikolla, oliko se torstai iltana ja siinä se on vieläkin. Kyllä olisi lumiukkoja oikein hyvin saanut.Ei ole niitä lapsia kotona joiden kanssa ennen niitä väsäsin. Joten on jäänyt tekemättä. Katselee vaan, kun isoja rättejä steli.Tulisi vaan lisää ja pieni pakkanen, olisi valoisampaa.Parempi niin kun pitkään märkää ja pimeää.Voisi hiihdellä suksilla pitkin latuja.

Lisätty: 18.10.2010 - 20:11

www.syotekeskus.fi/galleria/hiihto.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 01:41

Meilläpäs oli hyvä lumi jo, sukset olisi voinut jo viikonloppuna esiin ottaa. Mutta suruksi se suli tänään pois. Se siitä talven ilosta. Joten odotellaan uutta lunta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:36

Meillä oli noin 20-30cm lunta =) Oli mukavaa.. mutta sulivat pois =(