Huomenta täältä Turksita..aurinko paistaa ja lämmintä..Entäs teillä Suomessa,onko talvi tullut??

Ihanaa on loma..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 08:57

luonnikasta lomaa Liisukka sinne "Turksitaan" ;)
aurinkoisia ja lämpimiä ilmoja ja muutenkin mukavaa oloa!

normaali syyskeli lakeuksilla. ei lumesta tietoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 09:29

hyvää lomaa sinulle

Hesassa paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta (+ 3 C), kuulakas syysaamu, lehtitöitä tiedossa ..

Lisätty: 18.10.2010 - 10:17

ja tältä se näytti aamutuimaan

valperi.blogspot.com/2010/10...syksy.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 09:35

Aurino loistaa koko naamalllaan.ei talvests tietoakaan.Nauti Sinä nyt ulkopuolisesta elämästäsi sydämesi kyllyydestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 10:00

Huomenta vaan sinne kaukaiseen Turksitaan. Aurinko paistaa ja lumet sulaneet meiltäkin viime yönä. Sinä lähetit sieltä meillekin lämmintä joten suurkiitokset. Oikein ihanaa lomaa sinulle. Olen hengessä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 10:16

Ei tänne Turkuun vielä ole talvi saapunut. Älähän polta siellä kuumassa nahkaasi auringon säteitä ahmiessasi. Turvallista ja antoisaa lomamatkaa Sinulle toivottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 10:17

tuu tänne kattoon........... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 10:30

Ei ole vielä talvi Lappeenrannassa,mutta minulla onkin kesä rinnassa,kun olen mukana matkallasi virtuaalisesti.Hyviä säitä sinulle tietysti toivon ja matkakin on ilmeisesti mennyt hyvin,kun kerran olet perille päässyt.Onko uudet bikinit huomattu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 12:27

Turksita on varmaan ok lomapaikka!
Pääkaupungissa paistaa aurinko täydeltä ja sopivan lämmintä näin syyssääksi. Ruska on hieno myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 12:39

Turussa kaunis syys sää...
Ei talvea tänne ainakaan vielä...
Nauti lomastasi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 17:17

Meillä on lunta ei ole sulanut. Mutta eilen tulimme hesasta tännepäin ilma oli kuivaa, eikä lunta missään.Voi liisukka, ihanaa lomaa sinulle sinne, usko sinun osaavan nauttia .Toivottavasti kaikki menee niinkuin suunnittelitkin. Nauti ,nauti ,kyllä se koti jaksaa odottaa.Ihania hetkiä ja kulutahan bikini puhki.Uusia saa kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 22:19

Ei oo talvi tullu vielä tälle leveysasteelle.Mukavia elämyksiä sulle sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 02:05

Kaunista lomaa Liisukka! Nauti täysin rinnoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 09:06

Itsekin juuri Turkista palanneena hytisen koleassa ja tuulisessa syyssäässä. Ihan talvesta ei sentään voi vielä puhua vaikka pikkuisen on lunta maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 20:01

Mikäs siellä on lämmitellessä. Hyvää loman jatkoa sinulle. Ja tervetuloa sitten takaisin tänne viilenneeseen pohjolaan.