Huomenia napsuille. Mitkäs on fiilikset?

Meikäläisellä pari vapaapäivää joten "hiilikset" on kivat. Yritän laittaa linkkiä tähän siitä "kultaleffasta" joka oli eilen illalla Saksan teeveessä.
www.ndr.de/flash/mediathek/index.html
Avattuasi tuon linkin katso oikea yläkulma ja klikkaa kohtaa Fernsehen
Klikkaa sitten kohtaa Sendungen A-Z
Vieritä oikean reunan palkkia kohtaan Hanseblik
Klikkaa Goldrausch Finland (siinä koko tarina noin 43 min)

tai jos haluat katsoa vain lyhyen pätkän valitse kohta Samifamile und rentie.....

Lisätty: 18.10.2010 - 10:30

Niin, tuo linkki-vinkki ainoastaan siksi, kun joku napsulainen sitä pyysi. Muuten en sen kummemmin halua ohjelmaa mainostaa. Vaikka hyvä se kyllä on. Oma osuuteni onneksi minimaallinen välähdys vain.

Avainsanat: viikko alkaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 10:19

hyvät fiilikset aurinkoisen aamulenkin jälkeen, linkkiisi tutustun myöhemmin

valperi.blogspot.com/2010/10...syksy.html

_

Kysyjän kommentti

Kiitokset vastauksista kaikille. Alan ilmeisesti hieman vetäytymään napsusta...kun todellakin tuntuu ettei minulla ole enää mitään annettavaa kenellekään. Jos vähän vaikka sillai olisi "lomalla", mutta kurkkaisin silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 08:43

Ihan hyvät tunnelmat, viikonloppu takana ja 4 pvn työviikko alkaa. Kaunis aurinkoinen sää , 8 ast. plussaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 08:57

Huomenta sinne kylmyyteen..Minulla ihanan lämmintä..Eilen käytiin hammamissa kyllä hikoilutti hyvin.....nyt on iho todella ihanan pemeä..kun hieromis oliiviöljyt piti jättää muhimaan..ja nyt turkoosi bikinit päällä rannalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 10:14

Kotona kaihomielellä mökiltä paluun jälkeen. Nukkuminenkin on hankalaa, ehkä ilmastonmuutoksen takia. Kahvia siemailen ja marraskuun alkua odottelen. Lappi kutsuu ja se rauhoittaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 10:22

jaa -a. maanantai on kiva päivä kun taas uusi viikko alkaa. hupsista ja huomaakin että on keskiviikko jne.
vain tämä päivä on tiedossa töiden suunnittelun suhteen. mun työ saattaa muuttua monta kertaa päivässä. mutta tänään nautin täällä toimistolla toffelit jalassa ja vastailen puhelimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 11:41

Väsynyt mutta onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 12:06

kiitos keskipäivää sinne sinullekkin ... eipä täs ihmeempää , kuin nyt pihalle lähtöä teen .. ja kesää siivoomaan talteen... ( siis rojut varastoon ) sekä kuistia , jota isäntä rakentaa lämpimäksi , jot aika sotkua näyttää tulevan .. joskos hieman hänt nyt jeesaan sit myöskin meen ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 12:43

Sähköhoidosta tultu, kone hajosi ja antoi kunnon tällin ihan nivusiin asti..
Nyt vaan kotona kotihommia, ja meinaan mennä varaamaan huomiseksi pyykkituvan jotta saan nuo isot vuodevaatteet pestyä.

Arkista oloa siis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 13:21

Mielenkiintoinen oli tuo filminpätkäsi, tunnistin sinut villapusero oli päälläsi, sinulla on joskus näyttökuvassa ollut kasvosi näkyvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 16:53

Kyllä katsoin kuva pätkääsi, kiitos vain. Oli vähän vaikea minulle päästä siihen kohtaan.
Olen tämän päivän kahlannut jlleen iltaan ja ajattelen että mitä onko tämä turhuutta tämä elämä
jo. Kun on aikansa täysillä tehnyt.Tämä on nyt vähän sellaista oleilua.Jokainen hekkajyvähän sieltä tiimalasista on valutettava pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 17:28

Mikäs tässä, fiilistelemässä.Uimareissu takanapäin ja hyvä olo.Iltaaurinko kauniisti paistaa, Tuolla taivaanrannassa.Ilta kaunis, lehdet putoilee.Kahvit juotu, oli kahvi vieraskin, tuli sattumalta.Päivä kerrallansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 18:44

Iltaa vaan kaikille. Kylmissä merkeissä alkoi maanantai. Ikkunat sai autosta raapia jääraapalla :( Pitää muistaa huomenna laittaa lämmitys päälle. Muuten on melko tavallinen viikko tulossa. Kovin sateista lupaavat tosin tänne etelään. No, nyt saa vaikka luntakin tulla kun on nastat alla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 20:00

Fiilikset olivat ihan hyvät, uusi kokonainen viikko edessä tuolloin.