onko säiden puolesta hulluutta lähteä syys-lokakuussa phukettiin?lämmintä tietty,mutta sataako kokoajan?onko kokemuksia?

Avainsanat: phuket thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 07:34

Phuket on Thaimaan suurin saari ja noussut suomalaisten ykköskohteeksi Thaimaassa. Phuketiin pääsee helpoiten Suomesta suorilla lomalennoilla ja matkoja järjestävät muun muassa Aurinkomatkat ja Finnmatkat. Phuketiin pääsee myös reittilennoilla Bangkokin tai Krabin kautta. Phuket on kaikkein suosituin talvikohteena, mutta sinne voi myös matkustaa kesällä. Kesällä siellä on sadekausi ja vähemmän matkailijoita ja toisaalta siellä kaikki on silloin edullisempaa. Sateet eivät kestä kauaa ja sateen jälkeen paistaa aina aurinko. Thaimaassa kannattaa kokeilla luksusasumista, sillä siihen siellä on hyvä mahdollisuus. Maksamalla asumisestaan vain vähän enemmän, voi saada aivan kuninkaallista palvelua.

etumatka.com/thaimaa/phuket-...lomakohde/

saa.fi.msn.com/local.aspx?we...ket%2C+THA

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.10.2010 - 08:03

luonto saattaa olla arvaamaton missä maailman kolkassa tahansa.
vaikea ennustaa sateen tai auringon mahdollisuutta.

tällä sivustolla väitettän että paras aika matkustaa sinne on marras - maaliskuu.
www.phuket.com/island/weather.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 10:09

paremmat ilmat kuin täällä, varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 15:28

siihen aikaan sataa joka päivä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 22:24

Syys- lokakuu on kaikkein sateisin aika (keskiläm. 24-31ºC, mutta kosteata)
- hotellissa on syytä olla toimiva ilmastointi.
saa.fi.msn.com/monthly_avera...:averagesm
10 vrk:n sääennuste
saa.fi.msn.com/tenday.aspx?w...ast:tenday

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 23:58

Egyptissä ei sada. Mieti, mitä haluat matkaltasi. Minä lähden Egyptiin, syinä viiden tunnin (edullinen ) lento, maassa saa euroilla enemmän kuin monessa muussa matkakohteessa, aurinko paistaa aina, juuri koskaan ei sada, on lämmintä, ei kuitenkaan liaan kuumaa, ihmiset ystävällisiä ja englannilla pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 19:55

Itse käyn yleensä alkukeväästä. Sade on lämmintä ja hetkessä ohi. Äskettäinhän siellä oli sadekautta meneillään.
saa.fi.msn.com/local.aspx?we...ket%2C+THA