Missä kaupungissa tai maalaiskunnassa asut.

Itse asun Riihimäellä.

Lisätty: 18.10.2010 - 10:37

Vapaehtoista.

Lisätty: 18.10.2010 - 17:40

Olette kaikki minun napsuystäviä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2010 - 16:04

Turkulainen,mutta nykyään olemme enimmäkseen Sastamalassa(Mouhijärvellä).

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2010 - 13:43

Olen ilmoittanut sen profiilissani! Enkä muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 14:06

Mie olen Lappeenrantalainen,ihan syntyjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 14:08

Minä Turkulainen olen syntyjään ja koko ajan täällä asunut, vanhempani eivät olleet Turkulaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 14:18

Turkulainen paljasjalkainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 15:08

Helsingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 16:47

Turussa koko ikäni olen asustanut. Ihan Heidekenillä syntynyt, kuten useimmat vanhemman polven Turkulaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 17:32

Helsingissä kunten vanhempani ja isovanhempani ja jne ...

Lisätty: 17.10.2010 - 21:35

valperi-ontheroad.blogspot.c...irini.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 18:59

Minä olen syntynyt runoilija Einari Vuorelan syntymäkuntaan Keuruulle. Samoin Suomen ensimmäinen
Robinson voittaja Marjaana Valkeinen on keuruulainen.
Koop Arposen isovanhemmat ja isä ovat kotoisin paikkakunnalta.
Iso-Kirja opisto on raamattukoulu ja kristillinen kansanopisto.
Puolustuksen hoitaa Keuruun Pioneerivarikko

Keuruun sijaitsee Jyväskylästä länteen noin 60 kilometriä.Keuruun kaupunki on aivan kuin saarelle muodostunut, sitä ympäröi joka puolelta vesistöt.
"Täällä on naapuri heimoni verta, täällä on ystävä voittamaton,
tänne ah tänne mä toivon hautani kerran, täällä on kaikki mi kallista on".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 20:03

pienessä kymmenentuhannenasukkaan kunnassa varsinais-suomessa ... turun ja porinläänissä ... mottoritie vie helsinkiin ja turkuun .. meiltä on matkaa suurinpiirtein yhtäpaljon saloon ja turkkusseen ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 00:26

Tällä hetkellä pohjoisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 02:57

Aeto savolaenen kööhästä savolaesmuakunnasta, mutten ihan syntyjjään, koska oon viereesessä muakunnassa syntynny ja oppini suanu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 08:33

Helsingissä, kantakaupunkiin kuuluvassa kaupunginosassa.Miksi tuo muuten pitää tietää?
Itse en ole lainkaan utelias.
Ei ole mielestäni matkailukysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 17:32

Minä olen Hämeenlinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 12:21

Vantaalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 19:45

Paljasjalkaisen stadilaisen jalat ovat kuljettaneet mutkien kautta tänne Etelä-Savon pieneen kuntaan. Koskahan ne kääntyvät paluumatkalle, tie saisi olla nyt suorempi.
Onhan ne onneksi suoristaneet jo sinne stadiin johtavaa tietä.