Kaupunkielämä ja hajaasutusalueella, luonnon ympäröimänä Saatika saaressa asuminen erinlaista.

Itse asun maankorvessa. Vaikka todellisuudessa lyhyet matkat joka paikkaan.Luonnon ympäröimänä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.10.2010 - 11:54

me asumme keskellä ei mitään,mutta silti lähellä kaikkia keskustaan vajaa 10min.. ja turkkusseen n.puoltuntia torille ....omalla autolla liikkuen .... mut ...bussilla hiukan kauemmin...tykkään tästä hiljaisuudesta ja rauhasta ...paras paikka missä olen koskaan asunut ... toivon vain ,et elinpäivä ois paljon, jotta täällä voisin asustaa ja nauttia olostani ...:)

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2010 - 12:06

Itse asumme kaupungissa ihan ydinkeskustaan alle 1 kilometri..( kauppatorille).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 12:28

Me asumme 1,5 km torilta, rauhallisessa kaupunginosassa, omakotialueella, pihallamme käy monenlaisia eläimiä syömässä kun olemme ahkeria ruokkijoita, lintuja monenlaisia, siilejä kesäisin ,oravia ja rusakoita, liikenteen melua ei juurikaan meille kuulu, en tämän paremmassa paikassa voisi asua, ja palvelut ovat lähellä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 15:25

Ydinkeskustassa rauhallisella alueella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 16:45

Turku 1970-luvulla rakennettu "nukkumalähiö". Kauppatorilta 6 km. Rauhallista ja kauniin luonnon ympäröimä paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 17:40

tottahan asuinympäristöt ovat erilaisia ja niinkuin elämäkin niissä, oleellista on se miten hyvin osaa siihen omaansa sopeutua ja olla tyytyväinen ...

itse olen lähes koko ikäni ollut kaupunkilainen , ja lapsuus ja osa nuoruutta meni kuin muuttolinulla talvi-kaupunkilainen .... kesä-saarelainen ja vesillä koko sulan ajan ... sittemmin aina kaupungissa paitsi reissaamisten ajat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 19:06

Nuoruus meni sahatessa väliä Keuruu-helsinki ja aikuisikäkin Helsingissä.
Siellä leipä oli vähän leveänpää silloin kuin täällä kotipitäjässäni oli.
Paluumuuttaja kuten useamman kerran olen varmaan maininnut.
Olen pienen idyllisen kauniin Keuruun kaupungin asukki nyt ja tänne jään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 14:06

Kaupunkielämä sopii minulle, pääsen sentään maalle niin usein kun haluan, vaikka päivittäin. Luontoa on kaupungissakin koska asumme kaupungiosassa jossa on väljä rakentaminen toteutunut hienosti huolimatta siitä että alue on kantakaupunkia. Mahtavaa ruskaa voi katsella ikkunoistamme juuri tällä hetkellä.
Pidän kaupungin harrastusmahdollisuuksista ja aktiviteeteista.
Ennenkaikkea lentokenttä on lähellä, pääsee "maailmalle" niin usein kun haluaa ja aika muuten sallii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 19:47

Olen asunut kaupungissa ja haja-asutusalueilla. Kyllähän maaseutu on rauhallisempaa kaupunkiin verrattuna. Kesät menee saaressa oleskellessa. Siellä sitä rauhaa riittää.