Perjantai-illasta asti kantapäissäni on ollut itselaittamani ilmastointiteipit. Arvaatteko miksi?

Avainsanat: ilmastointiteippi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 00:38

Jospa kantapääsi ovat niin kuivat että laitat rasvauksen jälkeen jeesusteippiä päälle tehostaaksesi rasvan vaikutusta. Jeesusteippi puree lähes joka paikkaan.

Kysyjän kommentti

No kuivia kantapäitä sillä ilmastointiteipillä hoitelin. Kolme päivää pidin ja sen jälkeen tuntui tosi pehmeältä. Jotkut lääkäritkin jopa tuota suosittelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.10.2010 - 09:24

olisikohan sinulla joku vamma kantapäiden ihossa / kantapäissä?
kyllähän ilmastotintiteippi on monikäyttöinen, mutta et kait sitä ihan ihoon kiinni ole liimannut, olettaisin että joku välikappale( haude, rätti, lääketyyny ) on ihon ja teipin välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 09:31

Onkohan sinulle tullut kantapäihin rakkoja .Joita koitat kotikonstein parannella. Siellä välissä jotain pehmustetta ja rasvaa.Ilmastointi teippi itsessään aika tiivis ja ilmaton teippi. Mutta moni käyttöinen.
Jos ei muuta satu olemaan. Tämähän oli omaa päätelmää .

Lisätty: 18.10.2010 - 20:27

yle.fi/akuutti/arkisto2002/1...1102_c.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 09:59

Vesikelloja ja muita kukkasia kantapäät täynnä. Ns. "jeesusteippi" siihen auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 10:07

Jotkut poistaa syyliä ilmastointiteipin avulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 10:14

Ettei vaan ole kellot jalassa, meinaan nuo vesikellot...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 15:23

Hm...siis ilmastointiteippi? Parantaakohan se jotenkin jalkojen tuuletusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 15:34

Syylät häädetään ilmastointiteipillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 21:26

Olen joksus lukenut jostain, että aamuöinen kantapäiden pakotus voisi totella tuontyyppistä hoitoa.
Oire vaaraton jos sitä ja paranee itsestään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 00:34

Varmaan parannat jotain kiusallisia rakkuloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 14:00

Epämedisiininen hoitomuoto.... sanoisin. Mihin vaivaan, enpä tiedä.