Jokos sauna on lämpiämässä?

Avainsanat: saunan lämmityksestä sitä sun tätä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2010 - 21:20

kyllä just tulin saunin raikkaana ... on se vaan niin ihan fiilis , kun on saunonut ja itsensä jynssännyt ...ja vanha roppa tarvii rasvaa niin ravannut .. mitäs sit miettii ?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2010 - 18:44

Ei ole, purimme saunan pois 4 vuotta aikaa tarpeettomana, on varastona nykyään, ei olla saunaihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 22:03

Tänään ei sauna lämmennyt. Katseltiin taivaalta kaunista kuuta. Enteilee kovin talvesta. Tähtiä ja maailman kaikkeus siellä siintää.Ihanan valkoista lunta .Jäiset on pihamaat ja ympäristö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 09:06

Kyllä se sauna täällä mökillä eilen lämmitettiin joskus seiskan aikaan. Omasta pihasta kesällä kaadetuilla pikku puilla lämmiteltaiin. 40 astetta lämpöö meille ihan sopivasti mittari näytti ja kuutamolla saunasta sisälle kivuttiiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 09:54

Eilen oli kotisaunassa löylypäivä. Ei ole mökkisaunan veroinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 10:19

Emme äy lauantaisin, mutta perjantaisin kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 15:43

Meillä oli eilen vieraita, emmekä lämmittäneet saunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 21:40

Asunnossani on sauna, mutta vain yhden kerran vuodden aikana olen lämmittänyt.
Kesällä mökkisaunallal oltiin, mutta kun ne löylyt ovat vähän kiellon puolella minulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 00:31

Ei noin aikaisin. Illemmalla sitten.