Leivotaanko teillä tänään?

Meillä leivotaan tänään voisilmäpullia ihan itse leivon,mieheni toivoi niitä.En olekkaan leiponut pitkäänaikaan,kun on tullut ostettua niitä paistovalmiita pullia ja viinereitä.

Avainsanat: voisilmäpullia leipominen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2010 - 15:52

Leipomisesta puheen ollen.Meinaan leipoa .Ainakin jauhoja haettu oikein sälinkään myllystä asti. Hiivaleipäjauhoa ja vehnäjauhoa ,kokonaisia kuorittuja eri jyviä .Kaikkiaan 35kg.Porkkanoita kasvoi niin paljon ja makeita ,isoja. Että raastan joka paikkaan paljon.Että porkkanaleipää ja sämpylöitä. niistä sitten tulee.Hyvin tuntuu löytyvän ,pakasteesta kun sinne valmistan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2010 - 12:59

tänään en ehkä leivo mitään, mut toisaltaan, kun uuninlämmitän niin saattaa olla jos jotain ... no pitää katsoa mitä sit syntyy ..eipä silti .. tähän diettiin ei kyl kuuluis mitkään herkut .. paitsi omat sämpylät , jotka ovatkin oikeaa terveysruokaa ...laitan sinne joukkoon sit leseitä ym terveelisiä lisiä ..mitä milloinkin sekä käytän täysjyväjauhoja ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 13:21

Taidanpa tuossa ruuan tekemisen jälkeen leipoakin illaksi rahkapiirakkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 13:55

En leivo, olen tainnut leipoa viimeksi jouluna kakkuja ja sen sellaista. Yritämme välttää turhaa puputtamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 17:28

eipä leivotttu, mutta minulle tuotiin ihanaa omenapiirakkaa, oikein suussa sulavaa ja ruusun kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 18:29

En tänään ole leipaissut, ruokaa olen laittanut useamman tunnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 19:29

Ei ole leivottu on ollut muut harrasteet kokopäivän.
Kotiin tultaessa valmis kanacarry, riisi ja salaatti odottivat.
Kiitokset tekijälle.
Pitää tässä kerätä hinkua niin jonain päivänä teen - ehkä omenapiirakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 09:49

Perjantaina pakasteesta voisilmäpullia. Ei ihan jokapäivä, mutta useasti kumminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 16:01

Töissä olen ollut enkä leiponut eilen. En tänäänkään. Huomenna on vapaata joten ajattelin tehdä banaanikakkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 10:13

ei kyllä pitänyt mutta......menin aamulla 5,30 töihin ja tullessani 8 takasi kotiin, pistin pikaseen isoäidin kaurakeksejä. eikä oo yhtään enää jäljellä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 00:27

Ei leivottu. Yleensäkin mieluummin ruisleipää suuhun kuin mitään makeaa mössöä.