Oletko nirso ruoan suhteen?

Meillä ei nirsoilla,mutta en laitakkaan pahaa ruokaa,sanoo ne kelle laitan sapuskat.

Avainsanat: ruoka hyvää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.10.2010 - 11:07

Mitäpä sitä nirsoilemaan.En ole.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.10.2010 - 11:18

En todellakaan ole. Sen on elämä jo opettanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 13:03

en ikinä syö mitään sisäelimiä .. enkä veriruokia ... jotta olen ja laitan kylläkin maksaruokiakin tuolle kultsille hän kun niist tykkää , mutta silloin on itsellä salaattipäivä tai teen jotain muutakin ruokaa silloin sit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 13:20

En ole nirso ruuan suhteen, kaikkea täytyy maistaa kun joskus matkoillakin olen ja uusia kokemuksia pitää saada...
Mieheni on todella ennakkoluuloinen ruokien suhteen, sipuliin hän ei koske, HAH HAH joka paikkaanhan sipulia pistän valkosipulia myöden...

Ainoastaan minun paistamat sipulit kelpaa kyllä ja oikein hanakkaasti, paistan sipulirenkaat siirapilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 13:53

En ole nirso, mutta sisälmyksistä tai elimistä ainoastaan maksa on herkkuani. Muita välttelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 14:25

kaikki kelpaa minkä juoksematta kiinni saa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 15:59

Ei meillä nirsoilla. HYvää ruuan pitää olla ja yksinkertaista.

Lisätty: 17.10.2010 - 09:47

Hyvä makkarakastike perunat.Puolukkahillo.Kiisseli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 16:37

En ole nirso ruuasta, mutta muutamia ruokia en valmista, en mitään sisäelimistä enkä veriruokia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 17:34

Olen, noudatan vähähiilihydraatttista ruokavaliota, ei peruna , makeaa ja leipää ja hyvin muuten suomalainen tavallinen ruoka käy kivasti alas jumahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 18:20

tappajaiskeittoa en syö, en pässinkiveksiä, enkä rottia enkä koiria.
muuten en ole nirso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 18:35

En ole nirso, kaikki kelpaa. Mikä sen ihanampaa kun mennä valmiiseen pöytään, silloin harvoin kun tilaisuus siihen tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 19:39

Ei-Juu, olen nirso, vain erittäin hyvä ruoka kelpaa.
Tällä tavalla tulee syotyä hyvinja ja paino ei nouse.
En syö mitää mussutusruokaa syömisen ja ajantapon vuoksi aina pitää olla herkullista.

Klassista maku yhdistelmistä yogurtti ja hunaja eivät maistu yhdessä minulle varsinkin, jos yogurttia on maustettu sekä suolattu. Maistuu yhdessä vaan pahalta. Vaikka syön ja tykkään sekä käytän kumpaakin erikseen.

Kaikki muu maistuu hyvin laitettuna. Yksinkertainenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 09:36

Suurinpiirtein kaiken syön, mitä eteen kannetaan. Vihanneksista en niin kauheasti välitä. HK:n sininen on ainoa kelvollinen vihannes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 10:14

olen todellakin siinä mielessä etten syö jos on hiukankin epämääräistä tai en tykkää. kohteliaisuuttani en syö! olen vaikka ilman - eikä mulle tartte erikseen "omaa ruokaa" tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 14:14

Nirsoilu ruoan suhteen kuuluu lähinnä lapsille. Toki mitä tahansa en syö, ei esim. eineksiä, lenkkimakkaraa tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 11:40

joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 12:29

En ole nirso, sianlihaa lukuunottamatta kaikki käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 16:38

En syö kaalikeittoa/laatikkoa... Muuten syön melkein mitä vain ☺

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 00:25

Olen. Kaikki muu kelpaa mutta ei läski.