minkä julkkiksen valitset?

jos sinulla olisi mahdollisuus viettää vuorokausi hänen kanssaan. ja mitä haluaisit hänen kanssaan tehdä? ( mä en nyt välttämättä kysymykselläni tarkoita mitään pervoinpia fantasioita, vaan ihan oikeita ja 'normaaleja' asioita )

Lisätty: 23.09.2008 - 15:06

taasen niin monilla tai oikeestaan kaikilla hyvät vastaukset, mutta kun ei saa valita kuin yhden parhaaksi vastauksesksi, niin halusin valita lennun vastauksen parhaaksi.

Avainsanat: julkkis mitä tahtoisit tehdä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2008 - 19:30

Vuorokausi taitaisi olla liian lyhyt aika tutustua Nelson Mandelaan, jonka elämänkerta jaksaa hämmästyttää minua. Tämä yli 20 vuotta vangittuna ollut lakimies nousi Etelä-Afrikan presidentiksi ja sai mm. Nobelin rauhanpalkinnon.

Miten hän kesti katkeroitumatta lukuisat vankeusvuotensa, syrjinnän ja kieroilun? Mistä hän sai voimansa taistella rotujen tasa-arvon puolesta? Jokaisen miehen takana seisoo kuulemma nainen tukemassa ja inspiraation lähteenä.

Mandela on kumminkin ollut kolme kertaa naimisissa, joten otaksun, ettei vaimoista ole ollut pelkkää iloa. Winnie Mandela ainakin riehaantui Nelson Mandelan pitkän vankeuden aikana.

Haluaisin tietää Nelson Mandelan menestyksen salaisuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2008 - 15:49

Mmm, voisin olla päivän Justin Timberlaken paras naispuolinen ystävä. Tutustuisin hänen kotiinsa, hommaisin itselleni VIP-paikat hänen konserttiinsa ja pyytäisin häntä antamaan minulle yksityisen surffaustunnin.
Tai sitten olisin GG-sarjastakin tutun Leighton Meesterin kamu ja pyytäisin häntä lähettämään osan loputtoman vaatekaappinsa sisällöstä omaan osoitteeseeni.. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 17:14

Jonkun luovan taiteilijan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 18:53

Vaikee, vaikee, näin äkkiseltää; valitsisin Remun, ja ehkä jonnei rauhalliseen paikkaan syömää ja jutskailee tosi syvällisii täst kaikest + maailmamenost, hänel kyl hyvii oivalluksii useimpii asioihin...ja kertoilee niitä näitä hänen kanssaa....

Velpoikani ol hänel joskus roudarina, ja soitin sillon just veljelleni (lankapuhelimeen) ja kukapa se muu sieltä vasta kun Remu (oli käymäsellään velpojalla sillon), esittelin itteni ja kysyin velipoikaani ja hän loihe lausumahan tähän: "Hän on mennyt vuorten taa", jäi ikimuistoseks pyörii päähäi tuo....

Jutskannu muutaman muunkin kerran puhelimes hänen kanssaa ja tosi 'erikoinen' persoona, ei ainakaa sellast tasapaksuu stoorii, mitä kuuluu tääl menee hyvin, jne. vaan aina yllätyksii täynnä oleva jopa puheissaan...se on klihhhvaaa ihmises kun ihmises, vaikkei oliskaa ns. julkkis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 18:56

nyt ei kyllä tule ketään mieleen,voisi sitä jonkun kanssa kalassa käydä mutta sinne kalaan ei kyllä ihan kukavaan lähde,mutta voisi vaikka Eva Mendesin kanssa käydä shoppailemassa,jos hän olisi maksu vuorossa mulla ei eurot riittäisi.