lopetatko autoilun, jos bensan hinta nousee kahteen euroon?

eihän se välttämättä nouse, mutta kysyinkin jos.

Lisätty: 23.09.2008 - 14:55

kaikilla tähän kysymyksen vastanneilla oli kyllä hyvät vastaukset, mutta kun tässä napsussa voi vain yhden valita parhaaksi, nyh.

Avainsanat: bensa hinta autoilu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2008 - 20:04

Autoilua en lopeta, vaikka bentsiini maksais rubniitteja (ai nii eihä mul niit ookkaan), jos en omalla nii sitten toisten/siivel/kimppa/? Välil tuntuu, et siel ulkomail (maata nimeämättä) vaik joku yskäsis, nii ka kummaa tääl heti bentsan hinta nousoo, mut päinvastases tapaukses nii menee viikkoja ennen ku sen hinta laskee? Ihan ymmällä, vaiko suomalainen ahneus, myyjillä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2008 - 15:22

en, mutta aloitan kiroilun uudestaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 16:00

En lopeta vaikka nousisi kuinka paljon. Auto on osa minua ja jos liikun johonkin kauemmas teen sen autolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 16:03

Vähän naikea lopettaa työmatkaa 50km/sivu.Mutta varmasti vaikuttaa vapaa ajan autoiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 17:15

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 18:28

pakko ajaa työ matkat ja kauppa matkat vaikka maksaisi 10e täälä ei busseja juuri näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.09.2008 - 09:18

En missään tapauksessa. En tänäkään päivänä ajele kuin tarpeellisen eli ei turhia. Kyllähän autoilu on todella kallista, hankintahinta, käyttökulut (vakuutukset ym.) ja pakolliset polttoaineet. Plussia kuitenkin löytyy niin paljon etten autosta luopumista edes harkitse.