mikä herätyskellona?

perinteinen herätyskello, kännykän herätyskello, joku muu mikä? kanada vastausta en hyväksy. ; )

Avainsanat: kello herätyskello

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2008 - 19:23

Aikasemmin se kelloradioherätys, nyt kun työmatka piteni ja pitää herätä aikasemmin (5.30 viimeistään), niin sitten herätyksen laitan kännykästä, ensin tää (soneran?) naisääni "kello on" jne, kääk mikä ääni, joha siit tulee vihaseks heti ku herää. Jollon laitoin kännyyn jonkun hieman pehmosemman musiikkiherätyksen, herätyksen pitää olla tosi rauhallinen ja mahd. hiljanen mielestäni. Jos ois rahhoo niin hankkisin kait sitten sen valoherätyksen, jossa pikkuhiljaa valo voimistuu ja kirkkenee, se vois olla se mun juttu? Tiiä häntä ku en kokeillu aineskaan viel.......hmmm.... täytyypi taas kait lötötä...taas

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.09.2008 - 15:18

känny, useimmiten herään itse ilman apukonsteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 16:01

Kännykkä, koska siinä on lempein herätysääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 16:03

Eukko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 17:01

Kännykkä tai äiti.. äiti yleensä herättää kouluun töihin lähtiessään.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 17:15

Aamunkoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 15:47

Herätyskellona on herätyskello silloin kun sitä tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 19:27

kännykän kello!

Lähteet:
kännykän!