Onko onko helsingissä valvomattomia sisätiloja, joissa voisi naukkailla hieman alkoholia? Ulkona on liian kylmä. Älkää moralisoiko

Avainsanat: lämmin juominen alkoholi viini valkoviini punaviini sisätila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2010 - 19:31

etsivä löytää,
mutta neuvomaan en ala

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2010 - 19:12

En kyllä osaa neuvoa.Enkä oikein ymmärrä kysymystäkään ja sen tarkoitusta. Hieman outo kysymys.
Hesa on mulle ihan tuntematonta seutua. Mutta eikö omassa kodissa ole kiva naukkailla.Lykkyä tykö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 20:15

Paikkoja, joissa ei henkilökuntaa näy: 1. Rautakauppa, ei ole auki kovin myöhään. 2. Terveyskeskuksen odotussali, siellä tosin on yleensä muita asiakkaita, mutta voihan sen juoman laittaa limsapulloon. Tosin haju saattaa paljastaa sen muuksi. 3. Elokuvateatterin odotusaula. Ennen ohjelman alkua siellä on melko hiljaista. 4. Metroasemat, siellä on varmaan muitakin häiriköitä. Kamerat tosin valvovat, ja voit päätyä putkaan. 5. Museot ja taidenäyttelyt, niissäkin kyllä tuppaavat kyttäämään mitä näyttelyvieraat puuhaavat. 6. Hotellien odotusaulat, mutta sielläkin on osattava käyttäytyä arvokkaasti.
Eli oikeasti ei missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 20:47

Miten olis jos menisit ihan Ravintolaan naukkailemaan, vai oletko ehkä alaikäinen...
Kotona on ihan kiva joskus ottaa hömpsyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 23:03

Maksulliset käymälät, ne on tosin usein jo asunnottomien käytössä.
Kolikolla pääsee, ja joissakin on jopa musiikkia.
Suosittu paikka Ruotsalaisen Teatterin takana Esplanadin puistossa.
tai omakaupunki.hs.fi/helsinki/h...=directory
omakaupunki.hs.fi/kruununhak.../33832627/
tai hanki oma hotelli www.rikosseuraamus.fi/26839.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 17:41

Pähkäilyn aihehan tämäkin, tulin Hesasta pois noin vuosi sitten, en tarvinnut pimeätä, ekä valoisaa paikkaa ottaakseni vesihuikan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 18:41

En ymmärrä mitä haet, mene kotiisi juomaan. Niin minäkin teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 19:50

En ole kuulluut sisätiloista, joissa saisi naukkailla omista pullostoista.
Järjestä nyytikset, joihin jokainen tuo ruokaa ja juomaa niin kenenkään ei tarvitse kokailla.

Kesällä oli ravintolassa iloinen venäläisseurue, kun poistuivat pöydistä huomasimme, että verhon taakse jäi rivi tyhjiä vodkapulloja.

Pikku-Jouluissa voi olla, jos nyt välttämättä haluaa taskumatti mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.10.2010 - 09:29

Osta myymälässä, myy käymälässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.10.2010 - 08:38

Erikoinen kysymys johon en vastaa, enkä osaakaan. Ravintoloita löytyy joka lähtöön kyllä.

Lisätty: 19.10.2010 - 13:36

Sopimattomissa paikoissa juomisesta Helsingissä on ollut juttua joten on aika nurinkurista mennä neuvomaan tuossa asiassa. Jossain maalla se ei haittaa koska niitä naukkailijoita on niin vähän....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 00:21

Nämä yleiset vihreät käymälät. Niissä tuskin on kameravalvontaa.