Taitaa aina talvi yllättää.

Onneksi kerkisin juurikkaat nostamaan .2002 oli lokakuussa puolenvälin tienoolla 17- pakkasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2010 - 13:30

Talvi pääsee yllättämään suomalaiset vuosi vuoden jälkeen. On sitten kyse autoilijoista, aurauskalustosta tai rautatien kunnossapidosta.

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2010 - 11:08

onkohan ennen aikaan ollut samanlaisia säävaihteluita? aattelin vaan kun tuntuu että historia toistaa itseään - miksei siis myös luonto?
tästä varmaan tuleekin nämä "on -ilmoja- pidelly" -keskustelut joita vanhempi sukupolvi tuntuu harrastavan kaupan käytävillä tukkeena ;)
mutta maanantaiseksi tilasin jo renkaanvaihdon työautoon. joutuu välillä lähteen aikaseenkin liikenteeseen ja ei tartte sitten murehtua että olisin voinut......ku ojassa on.
mä en edes muista vuotta 2002 - varmaan oli aivot jäässä jos tosiaan noin kylmää oli ;);)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 11:30

Niin kauan muistan talvi on aina yllättänyt ainakin autoilijat ja VR:n.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 11:48

Onhan se vaan kumma juttu, kun syksyn jälkeen aina on tullut talvi. Tuskin tuo koskaan muuttuukaan. Täällä Turussa talvi yllättää aina teiden aurauskaluston.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 12:32

Ei talvea ainakaan Turkuun ole tullut, elämme edelleen syksyssä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 16:44

Kiva juttu vastapäisen omakotitalon katto on lumivalkoinen. No nyt jos se talvea lykkää, kyllä pitää aurauskalusto olla kunnossa, muistuksia on saatu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 07:53

Ei sinällään yllättänyt muuten kuin odottelimme lunta vasta tämän kuun lopussa. Tänä syksynä se satoikin sitten jo kuun alkupuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 18:55

Talvi yllätti ja lumi on maassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.10.2010 - 00:09

Miten ihmeessä se voi yllättää? Joka vuosi se tulee ja jos en satu itse sitä muistamaan niin nuo telkkarin sääimmeiset sen kyllä kertovat.
Tuleehan se kesäkin - eikä sekään yllätä. Tulee mikä on tullakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2010 - 20:10

viime vuonna tuli ensilunta 40cm päivän aikana