Käytättekö pakasteleivonnaisia?

Lämpimät voisilmäpullat otin juuri uunista ja kahvi porisee.
Maiskutelkaahan mukana virtuaalikahvin kera.

Avainsanat: leipominen pulla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2010 - 09:47

Tässä nyt maiskutellaan yhdessä teidän kanssa. Ostan kyllä pakasteleivonnaisiakin, kun ei aina ole aikaa itse leipoa. Tai monesti se vähäinen aika pitää levätä, että jaksaa paahtaa duunissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2010 - 09:44

maukasta kahvihetkeä Mamman kanssa Sinulle!

itse leipomiani pakasteleivonnaisia käytän.
joskus jonkun strudelin olen ostanut ja uuniin tökännyt,
vaikka kyllä itsetehty strudelikin on parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 09:56

Kyllä tulee joskus noita osteltua, joskus kun ei jaksa leipoa niin on hyvä vieras vara pakkasessa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 10:04

Minä itse leivon ja riittää niitä pakastimeenkin, mutta kaupan pakasteleivonnaisia en osta enkä käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 10:25

Vaasan kotiuunin tuotteita tulee paistettua aikauseinkin nykyjään,kun olemme ukon kanssa kahden, olen tullut laiskasi leipomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 10:33

Itse olen ostanut pakkaseen pahanpäivän varalle jos ei muuta satu olemaan.Korvapuusteja ja pasteijoita.Mutta mielelläni itse leivon.Teen usein 4 isoa emännän rusina pitkoa.Tai piirakkaa marjoista.Mutta etupäässä erinlaisia sämpylöitä.Viimeksi valmistin litran taikinan kasvisliemestä ,porkkana sämpylöitä. Oi kun olivat hyviä.Laitan sunnuntain rouhesämpylä jauhoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 11:32

En paista pakastepullia, mutta joskus ostan pakastettuja karjalanpiirakoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 13:11

Pakasteleivonnaisista yksi ehdottomasti parhaita on Pirkan pienet tuulihatut. Käyttö on helppoa ja vaivatonta: otetaan pakkasesta tarvittava määrä pieniä, kermalla täytettyjä tuulihattuja sulamaan, annetaan sulaa ohjeen mukainen aika ja nautitaan. Ovat todella hyviä. Suositellaan kaikille pikkuhyvästä kiinnostuneille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 16:51

Korvapuusteja ja pasteijoita on minullakin vierasvarana , muuten juon kahvini iltapäivällä "nutina".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 20:55

Pakastepikkupullia, joihin sit laitan voisilmän sokereineen... Ja paistoin niitä lihapasteijoita jokin aika sitten, kun oikein mieli teki. Ei ne ollutkaan niin hyviä kuin kuvittelin, mut syötyy tuli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 18:58

Käytänhän minä, vierasvaraa on pakasteessa aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.10.2010 - 22:42

Aika usein. Ovat todella helppoja ja hyviä.