Kiihottaako ruokahalua?

omakaupunki.hs.fi/kallio/uut..._tiskissa/

Avainsanat: koneet hollossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2010 - 11:36

Vekkuli tilannekuva. Olisivat saaneet ottaa noita eineksiä ja muita tuotteita enemmän pois asentajan tieltä. Silloin oli päässyt oikein hyvin nukkumaan työnsä vieressä. Ruokahalun kiihottuminen onkin sitten jo toinen juttu.

Kysyjän kommentti

Praa värkki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.10.2010 - 07:09

Mikä ettei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 08:09

Kannibaali en ol, jote tuo kauppa saattaa multa kyllä jäädä väkiin..
Siis ei todellakaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 08:15

Ei kiihota yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 08:21

mitähän tuohon olisi sanonut terveystarkastaja, jos olisi paikalle sattunut.
mies likaisissa vaatteissa ja kumisaappaissa kylmähyllyssä.
olisi sentään luullut jossain suojahaalarissa ja kengät suojattuna työskentelevän.
missä lie tepastellut ennen tätä työpaikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 09:12

no eihän tuo oikkein taida liikkeen mainoskuvaksi kelvata, mutta toisaalta on varmaan aika turha kauhiasti kauhistella, meiltä näkymättömissä varmaan tapahtuu yhtä sun toista samanmoista ja olisi ollut aika lailla toinen juttu jos kyseinen remonttimies olisi pötköttänyt tuore liha/kala tiskissä

saapahan kyseinen kauppias taas vähän aikaa todistella hygienia-asioitaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 09:53

Joskus työn joutuu tekemään kylmässä ja ahtaassa...mikäpäs siinä. Kaikki liha ei kuitenkaan kiihota ruokahalua. Nuo työvaatteet voisivat olla sitkeän puoleisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 10:41

Taisi asentaja korjailla kylmä eallasta .Mutta olipa hieno pila kuvaksi. Ihan aito .Hyvinhän tuo tuonne sopi.Mutta kyllä pysäyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 16:55

eipä ole tullut todellista tilannetta nähtyä, tokkopa ruokahalu nousisi siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 21:02

Työtäänhän tuokin miesressu teki...

Olisihan tuo ollut tietyssä vireessä mukavampaa katsottavaa, kun ois ollut etumus etiäpäin ja jotain muutakin tarjolla kuin työhousujen persaukset....

...ei tuo lissää eikä vähennä yhtää mittäää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 09:23

Miusta tossa ei ole mitään kauhisteltavaa,mies on työssään ja sillä hyvä.Me kuluttajat emme voi tietää miten kauheita juttuja sattuu lihan leikkaamoissa ja leipomoissa,makkaratehtaissa ja yleensä mistä ruoka tulee.Ainut varma asia on,että nälkä tulee ja silloin on saatava evästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 19:00

Ei kai tuolle mitään voi, pakkohan ne koneet on huoltaa.