Onko muilla, tullut talvi.

Meillä tässä kanta-hämeessä satoi lunta pienessä ajassa, ihan maan vahvaan lumeen .Se on ihanan näköinnen täytyy aamulla mennä pikkulintuja ruokkimaan, eihän ne enään löydä ruokaa lumen alta.

Lisätty: 15.10.2010 - 10:43

Samanlaiset maisemat kun Marjaanan matka kuvissa.Yhtä paljon lunta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2010 - 11:18

Onhan se talvi jo asuinseudulleni tullut jos pikkupakkasta ja eilen maan pinnalle satanutta ohutta lumikerrosta voi talveksi sanoa. Tuo ohut lumivaippa teki maisemasta yhdessä hujauksessa aivan erinäköisen.. Kaikkialla on nyt paljon kauniimpaa kuin syksyn viimeisnä päivinä. Tästä syystä ei olisi pahitteeksi jos lumi pysyisi sulamattomana ensi kevääseen saakka.

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2010 - 20:57

Lappeenrannassa on tämänpäivän aikana satanut vettä ja räntää,mittari näyttää nollaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 21:08

Vettä vain on tullut,kun tosi rankasti..melkein koko päivän..Nyt on enään asteita +1..saa nähdä onko aamulla valkoinen maa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 21:22

Päivällä täällä tuli pariin otteeseen rakeita, ja vettä myös on tullut ja nyt on oikein myrskytuuli, voi kun tuo meidän peltikatto olisi aamullakin vielä paikoillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 22:26

Vähän aikaa alkoi kova myrskytuuli ja tulee vettä.... siis kyllä talven tuloa enteilee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 01:17

NO huomenta perjantai aamulle. meillä satoi Keuruulla lunta eilen, siis torstai aamuna, mutta se meni hyhmäksi päivällä. Ei sitä paljon tullut,mutta lenkkareita pisti laittamaan jalkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 02:08

Talvi on tullut, eikä lumikaan sulanut pois. Kiva kun saatiin valoa. Voihan se olla mahdollista, että sulaa vielä kokonaan poisa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 09:54

Meillehän se lumi tuli jo alkuviikosta. Eikä ainakaan vielä ole sulanut pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 10:53

ei ihan vielä mutta odotellaan ....

valperi.blogspot.com/2010/10...staja.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 11:31

Turussa oli eilen kovia tuulenpuuskia ja rakeita sateli paikoittain. Ilmoittivat talven tulosta. Tänään taas tyyntä ja aurinko paistaa lähes pilvettömältä taivaalta. Lämmintäkin on jopa kolme astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 16:46

sadekausi vielä jatkuu,ensikuussa alkaa talvihelteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.10.2010 - 22:38

Meille tuli seuraavana päivänä ja lumi kesti aikaan pitkään maassa.