Käykö kulmillasi jäätelöauto,ostatko siitä jäätelöä?

Joka Torstai ilta saapuu meidän kodin lähelle jäätelöauto,mutta ei ole kyllä tullut ostetuksi siitä jäätelöä.

Avainsanat: jäätelöauto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2010 - 21:13

Meidän lähellä käy aina tiistaisin , minä joskus sieltä haen sellaista Tiramisu jäätelöä, on laseissa 6 kpl laatikko, niitä ei pikkuihmisille syötetä, heille ostan veneitä tai puikkojäätelöä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2010 - 20:52

En ole nähnyt jäätelöautoa aikoihin. Silloin kun jäätelöauto oli uusinta uutta kävin ostamassa joskus jäätelöt pakastimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 20:57

Ei käy jäätelöautoa, ollaan sen verran kauempana.Mutta kaupasta ostan jäätelöä.Äskenkin söimme jädee, mansikka-kiisselin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 21:11

Kyllä jäätelöauto liikkuu meilläpäin.. Eipä tule sieltä ostettua...vaikka aina on jäätelöä pakastimessa..
Prismasta tulee ostettua..kyllä valikoima minulle riittää..ja on huomattavasti halvempia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 22:47

Joka toinen torstai ajaa alkuillasta ihan meidän taloa vastapäätä...
Joskus tulee ostettua paljon ja joskus jään pois...
Koirani laulaa joka kerta jäätelöautolla joten siksi ollaan usein autolla jotain ostamassa...
Lähetin videolinkin myös jäätelöautolle, ja se olikin levinnyt koko jäätelöauto paikkoihin, kun tulimme sinne autolle niin koirani lauloi todella ja kuski sanoikin että täälläkös tuo meidän ihailija onkin, saikin jäätelön silloin palkakseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 01:19

Eipä tainnut käydä, muistan toissa kesää Helsingissä, siellä ajoi joka toinen perjantai talomme luona, vaikka kaupat oli aivn vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 02:09

Jätski auto käy näillä nurkilla, mutten koskaan muista tarkkaa aikaa. Yhden kerran olin lähdössä hakemaan jäätelöä, mutten ehtinyt. Pysähtyy liian vähän aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 07:28

tuossahan tuo metelöi lähistöllä,
kesällä kuuluu melusaaste parikertaa viikossa vaan nyt en ole aikoihin kuullut,
jos jäätelöä haluan ostaa, sen kyllä haen kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 07:42

pysähtyy portille jos vaan ajoissa huitoo. jokusen kerran viime kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 07:56

Jäätelöautosta tulee ostettua hyvää jäätelöä aina silloin tällöin. Myyvät hyvää ja maukasta jäätelöä ja valikoimakin on runsas. Pitää myöntää, että Kotijäätelön tuotteet päihittävät monet markettien pakastealtaissa pyörivät esanssiset ja mauttomat jäätelöt mennen tullen.

Ohessa lisää tietoa Kotijäätelöstä ja jäätelöautosta.

www.kotijaatelo.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 10:03

Kyllä se käy tuossa hyvinkin lähellä. Pari kertaa taisimme ostaa viime kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 10:20

Tutustihan tuo torvi toitottaa.
Herkkujen tulosta ilmoittaa.

Makealta ne maistuu, totta vie.
Jäätelöautolle kulkee papan tie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 20:51

Kyllä se musiikki kuuluu aika usein sekä kaupungissa että mökillä. En ole sieltä useinkaan ostanut. Marketista tulee kannettua jäätelöä liiankin usein. Nyt on Viennetta jäätelökakut tarjouksessa. Kolme jo ostanut ja syönyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 21:05

Taloyhtiön parkkiksella käy jäätelöauto. Tänään ostin jätskiä ihan ruokaostoksilla ollessa. Tulee käymään jätskin ystäviä tässä vkonloppuna, joten...

Kerran varmaan oon ostanut jätskiautosta, mutta yleensä en ole paikalla... aikataulut nääs....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 10:04

tuosta se aika läheltä kurvailee ja häiritseen metelöinnillään, ei ole minun ostospaikkani ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 12:40

Kyllä se kilkatus kerran viikossa kuuluu mutta enpä ole juuri siitä jäätelöä ostanut.