Mikä saari on Nauvosta noin 40 kilometriä etelään?

Helppoja vain, kun ei osaa keksiä vaikeita. Korjata virheet saa.

Avainsanat: saari nauvo luona tai läheisyydessä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2010 - 23:52

Jurmo on suunnilleen sillä kohdalla, tuttu paikka armeija-ajalta, silloin siellä asui muistaakseni vain yksi vanhempi pariskunta, jolta haettiin jotain tarvittavaa, olikohan maitoa vai vettä ?
Muistan pienen kirkon ja vanhan hautausmaan. Oli vähän tuulinen paikka en muista yhtään puuta, muuten hieno paikka. Nykyään siellä on näköjään paljonkin rakennuksia, no käynnistäni on jo yli 40 vuotta, onkohan mökkejä ? kuka tietää ?
kartat.eniro.fi/m/IgaaM
Utö on vähän kauempana ja hiukan länteen.

Kysyjän kommentti

Jurmon saarihan se on . Sinulle tuttu paikka varmasti. Kiitos kaikille vastaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2010 - 20:25

Seilin saareen, on muuten ihan kiva paikka suosittelen...

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Seili

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 20:29

Borstö n.37km, etelämpänä ei ole kunnon saarta.
kansalaisen.karttapaikka.fi/...mp;lang=fi
(Jurmo on Korppoosta etelään)

Lisätty: 16.10.2010 - 16:42

Storskär on 41km etelään, sekä Jurmon ja Borstön välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 20:48

Nötön saari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 09:27

Jurmon saari se on. Jurmon saari on muuten Salpausselän harjun eteläisin maan pinnalla näkyvä osuus, vaikka ei uskoisi.

Siellä myydään kesällä makoisia kämmenen kokoisia savustettuja kampeloita. Maistuis varmaan Sullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.10.2010 - 23:51

Käy katsomassa tai etsi googlesta jos et tiedä!