Onko teillä koira tai kissa tehnyt mitään kepposia ??Eli jotakin ihan ominpäin..

Santtu herkutteli rappusilla lihakeiton lopun..mikä oli jäähtymässä..Sitten tuli sisälle makailemaan tyytyväisenä..vatsa täynnä herkkua..

Lisätty: 14.10.2010 - 19:22

Minunhan oli vika,kun jätin hetkeksi Santun yksin ulos..

Avainsanat: koiran tai kissan kepposet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.10.2010 - 19:39

Meillä oli koira, otto nimeltään. Sekarotuinene lassie ja seefferin sekoitus mutta viisas.Hiekan ruskea kaunis vahti. Ymmärsi puhetta. Pappa oli meillä ja se oli kova leipomaan tiikerikakkuja. Pappa laittoi ulkokuistille pöydälle kakut jähtymään .Otto oli huomanut hajun ja mennyt omia aikoja kuistille.Syönyt yhden ja toiseta puolet .Siellä katseli pää kääntyen ,en enempää jaka syödä. Silloin pappa ei oikein tykännyt. Mutta se rupesi tekemään uusia kakkuja heti.Otto makasi keittiön lattialla pitkää pituuttaan ja puhisi.Senjälkeen pappa sanoi sitä herrkusuuksi.

Kysyjän kommentti

Oli aika herkkusuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2010 - 20:18

Kuten minun kuvasta näkyykin tuttiin on kova himo, ja lapsenlapselta pitää tuo kaapata, arvatkaas kuinka monta tuttia olen jo ostanut...
Mutta nyt säästettiin viimeinen tutti, ei enää pure puhki vaan tutti osa on ehjä, ja aina silloin kun vaavi tulee niin tutti suuhun yös koiralle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 20:54

Poikakissani on aivan ihana, mutta vähän kömpelö ja on rikkonut vähän kalliimpiakin tavaroita, kuten tietokonenäytön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 01:30

Minulla oli vuonna 1969-70 Misse-niminen kissa, asuin Tuusulassa silloin ja odotin kuopustani maailmaan.
Päivät olimme kissamme kanssa kahden ja en parempaa seuraa olisi voinut saada, Mieheni oli 50 km
päässä töissä ja tuli yömyöhällä joskus kotiin, niin Misse valvoi kanssani ja sitten kun aamulla mieheni lähti töihin Misse kiipesi vuoteeni jalkopäähän ja nukkui siinä niin kauan , että nousin itsekin ylös.
Seurasi askel askel askeleelta minua ja oli aivan kuin ihminen minulle. Miuista monasti Misseä se oli hyvin rakas kissa meille. en muista, että se mitään olisi erikoista tehnyt, ainoa oli minun vikani, kun lähdin kaupalle Hyrylään ja Misse jäi vahingossa sisälle, oli tehnyt tarpeensa maton kulman alle, ja kettanut peittää sitä.en voinut olla vihainen siitä, näin kuinka luontokappale häpesi sitä tekoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 02:26

Pahin on ollut se että yhden kerran on koko keittiön lattia mennyt uusiksi. Pienestä repeämästä olivat repineet koko muovimaton riekaleiksi. Silloin oli järkytys ja nitro purkin paikka tulla kotiin. Mutta tuosta on jo kauan aikaa, ja teko annettiin sesselle anteeksi, ilmeisesti oli jonkin sortin eroahdistus. Minulla on ollut aika paljon koiria, koskaan eivät ole syöneet kenkiä eikä tavaroita särkeneet. Mutta jos ruokaa on jäänyt vahingossa pöydälle, se on lähtenyt parempiin suihin. Kuten Santtukin oli tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 09:16

Ei ole kissaa, eikä koiraa. Ei niitä kerrostalossa asumisella kannata kiusata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 21:13

Voisin vaikka sanoa, että tänään toinen hoitokoiruus nosti jalkaansa kauppakassille ja sen jälkeen turautti sikarit siihen viereen... ja ihan ominpäin.... Lycka till...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 21:17

Voi, vaikka mitä.Yksi koiramme oli sellainen Rosvo-Roope.Otti kerran pöydältä 300 g kinkkusiivuja.Käänsin vain selän hetkeksi ottaessani astioita kaapista. Siellä istui pihalla kaikessa rauhassa. Paperit oli laitettu kukkapenkkiin, kinkut koiran vatsaan.Samainen ihana koira vei yksitellen monta sohvatyynyä ulos .Oli kai katsellut emännän siivouspuuhia.Tuuletusta tekstiileille.Siinä kävi vaan niin, että koira repi lopuksi tyynyt. Ilme oli hyvä.Kissa puolestaan repi seiniä teroittaakseen kyntensä. Olimme ostaneet sellaisen raapimispuun, mutta kissan mielestä se oli tarkoitettu nukkuma-alustaksi.Hienot kissat eivät teroita kynsiä siihen mikä osoitetaan. Kissat tekevät juuri niin kuin ne haluavatKissa tuli vasta kolmannella kutsulla sisäänkin illalla. Aloimme huutelun hyvissä ajoin, kun tiesimme nämä tavat. Kissa oli kaikki yöt kotona.Nukkuivat koiran kanssa lähekkäin.Ihana pari. Muistoja.