Oletko kokeillut kolmensipulin kermaa?

Mie oisin ostanut sitä ja kokeilut sitä metsäsienikastikkeeseen,mutta en löytänyt sitä meidän lähikaupasta.

Avainsanat: sipulit kerma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.10.2010 - 17:38

Olen kokeillut. Ihan ok, mutta sipulien maku todellakin aika mieto.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2010 - 16:33

En ole ostanut jos tarkoitat että sitä valmiina kaupassa .Kaikkia ne keksii .Minä vanhanaikaisesti ,kuorin omia tuotteita kastikkeisiin ja paljon.Ilman sipulia ei toimeen tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 16:54

Samat sanat kuin bongarilta, vaan eri paketissa. Minä olen kova sipulin ystävä ja laitan sitä jopa vaikka mihinkä.
aamukaupalesepuuroonikin valkosipulia. ei mielestäni kannata tuhlata rahoja tuollaisiin saa parempaa kun itse tekee ja saa jotain makuakin siihen.

Aiheen ulkopuolelta, ostin eilen vaahtoavan mansikkakermapurkin, mutta ei siinä ollut mansikkaa uitettukaan, itse lisäsin siihen mansikkahilloa ja vaniljasokeria, että sain jotain makua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 17:00

Olen kokeillut, ja mieto sipulinmaku, joten ostapa kerma ja sipulit tulee huomattavasti halvempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 17:32

En ole kokeillut ja tuskin kokeilenkaan, minä vanhanaikaisesti vaan kastikkeita teen, minulla on aikaa itse sipuleita pilkkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 17:37

En ole kokeillut, mutta kun kerran suosittelet katson onko huomenna kaupassa kun teen viikonlopun hankinnat. Ihan mielenkiinnolla tuota voisi kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 18:26

En ole edes kuullut sellaisesta..Käytän paljon sipulia...mutta ne on omasta maasta punasipuli ja tavallinen keltasipuli....kesällä käytän paljon ruoho-ja ilmasipulia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 20:55

En ole kokeillut, käytän vain ehtaa kermaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 09:15

Mieleen on pikaisesti kokeilu juolahtanut ja pikaisesti myös häipynyt. En ole aikonut kokeillakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 21:15

En ole.Uskon, et kurmeeta saa ihan perinteisesti ite tekemällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2010 - 10:19

En ole vielä mutta aikeissa on maistaa sitä. Ovat vain aika arvokkaita nuo erikoiskermat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 12:43

Olen kyllä jo purkillisen sitä ostanut, mutta en ole vielä käyttänyt. Lähipäivinä aion kokeilla sitä. Muutenkin aika aktiivisesti kokeilen elintarvikepuolen uutuuksia.