Kuka jo suunnittelee halloween juttuja ruokaa kuin leivonnaisia ?

Itse tässä googlailin ja löysin ainakin itselleni tästä täytekakun sisuksen ( päälinen ei ollut minun makuun)
kamillankakkuja.vuodatus.net...een-kakku/

mutta tämän kakun pääliseen ihastuin...

kotiliesi.fi/ruoka/juhlaruok...ween-kakku

Lisätty: 14.10.2010 - 13:38

Ei ole minullakaan mitään Halloween pippaloita, mutta ajattelin kahvikakulla ilahduttaa kun lapset ja lapsenlapset tulevat kahville...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.10.2010 - 19:11

Silloin, kun tuo lapsukaiseni oli pienempi, järjestin parit Halloween-lastenjuhlat ja koti koristeltiin monena vuonna teeman mukaisesti. Nykyään en enää välitä koko halloweenista muuten, kuin varautumalla karkein mahdollisiin karkki vai kepponen-vierailijoihin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.10.2010 - 09:13

En suunittele halloween juhlia,se on enemmänkin jenkkien tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 09:27

En ole koskaan mitään halloween juhlia pitänyt, ei ole suomalainen juhla. Pikkuihmiseni jotain halloweenia juhlivat ,jotain kamalia naamareita ja mustia vaatteita pitävät illalla ja pelottelevat tuossa kadulla ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 09:41

En ole koskaan antanut mitään arvoa koko juhlalle, pidän pakanallisena juhlana sitä, sekä kaupallisena myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 09:48

Emme vietä halloweenia. Poikani ollessa ala-asteella koulussa vietettiin halloweenia ja toki jotain krääsää tuli hankittua. Kakut olivat tosi hauskan näköisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 11:04

En suunnittele tuollaisia juhlia... hulabaloo ei oikein viehätä. On enemmänkin nuorten ja lasetn juttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 14:23

Meidän poika ei ole koskaan innostunut järjestämään halloweenjuhia jotenka minunkaan ei ole tullut tehtyä siihen sopivia kakkuja, yksin tai yhdessä muiden kanssa. Mustia laksitsikastikkeella päällystettyjä leivonnaisia olen kyllä joskus tehnyt, mutta en halloweenin vuoksi niitäkään. Kuulun siis niiden Suomalaisten joukkoon jotka eivät "vauhkoonnu" halloweenin takia , eivät edes lastensa pyynnöstä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 15:18

Meillä ei vietetä moista juhlaa millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 19:37

Halloween juttu on pahemmanlaatuista hapatusta. Kaupallinen keksintö kuluttajien rahojen saalistamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 02:30

Niin tosiaan nämä ovat taas tulossa. Nuori väki lähtee juhliin, ja vaatteet on sen mukaiset päälle puettava. Täälläpäin tenavat pitävät halloween pippaloita vuorotellen. Mutta itse minä en juhli koko juhlaa. Jos ei sitten kutsua tule kenenkään kemuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 21:19

Tällä iällä ei enää halua mitään jenkkilän hapatuksia. Jotenkin niin tekopyhä-juttu, minun mielestäni. Lykkyä tykö niille, jotka sitä juhlivat. En tuomitse. Up to you!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2010 - 10:16

En ole koskaan juhlistanut millään muotoa Halloweenia.