oletko saanut sähköpostiisi/ jotenkin muuten tietoosi lintuhoroskooppisi?

se on leikkimielinen horoskooppi, mie olen kyyhkynen. ( ja viel murteella kirjotettu )

21.1-19.2 KYYHKYNEN
Sää ole neuvokas kyyhkyne. Suns o kekseliäisyyt ja äly. Sää ole oikke
sosiaaline luanne. Ongelmitte ratkomises ja uure oppimises olet mahrottoma
hyvä.

Lisätty: 15.09.2008 - 21:41

Mimmone tipu sää ole?

21.3-19.4 HAUKKA
Sää ole energine saalistaja. Pirät haasteist ja jahtaamisest. Sää saatat ol
aikast päälkäyvä. Suns o raakaa elinvoima.

20.4-20.5 PULU
Olet aikast hiras ja pulleva olone pulu. Et säntäil mihenkäs vaa hoirat
assjat omaa tahtisses. Nautinnohalune sää ole ja piäne assia saa su iloseks

21.5-21.6 KOLIBRI
Sää ole piän ja monefärine vipeltäjä. Sunt ei saa milläs pysymä paikallas,
sul o levotoine sialu. Sull o liikka assioi ja aikka ei lainkka niire
toteuttamise. Sää ole ain menos.

22.6-22.7 SORSA
Tyytyväine pulla sorsa o sun laises. Huolehrit kaikest ja ain rauhallisest.
Sää ole toisinas liianki halutoine. Sorsa saa usse iso poikue ja niit hän
paimenta lempiäste.

23.7-22.8 RIIKINKUKKO
Olet kommia riikinkukko. Sää halut esintty ja ol huamio keskipisten. Sää ole
ylppiä ittestäs ja tekemisistäs. Et lainkka pyytel antteks sitä et Luaja o
su luanu. Imartelust sää kehrät ko katti.

23.8-22.9 VARPUNEN
Sää ole hillitty varpune vähä ninko harma tai huamaamatoine. Sul turvallisus
ja koti ova tärkkiöi. Sää tule toime yksinäski ja oikiastas iha viihryt omas
seurassas. Assioist sää ole tarkka ja siisti kans kaikes mitä teetki.

23.9-23.10 JOUTSEN
Sunt voi sanno viähkiäks joutseneks. Pirät kauneurest. Olet sosiaaline ja
perinteine ainaski parisuhtessas. Sun kans tule helpost toime.

24.10-22.11 KORPPI
Musta salaperäne korppi. Sää ole yäeläjä. Olet syvälline ja syväste tunteva
tyyppi. Luanteltas olet mustavalkone ja sää ole kostonhimoine jos sunt
loukata. Lojaali luontes takia sinulle o helppo uskoutu.

23.11-22.12 PAPUKAIJA
Sää ole värikäs papukaija. Sunt kiahtoo eksotiikka. Sää ole liikkuvaine,
tahrot koke uut ja kierttä maailma. Sää ole kekseliäs ja opit helpost
assioi. Mut o assioi joihi sää saatat sunhtautu oikenki fanaattisest.

23.12-20.1 PÖLLÖ
Sää ole älykäs pöllö. Hillitty, sivus pysyvä ja iankaikkise älykäs. Et tee
ittestäs iso numero. Sää kuuntele muit mielttummi ko ole ite äänes. Suns o
viisaut.

21.1-19.2 KYYHKYNEN
Sää ole neuvokas kyyhkyne. Suns o kekseliäisyyt ja äly. Sää ole oikke
sosiaaline luanne. Ongelmitte ratkomises ja uure oppimises olet mahrottoma
hyvä.

20.2-20.3 HAIKARA
Sää ole hyväntahtoine haikara. Empaattine ja auttavaine. Suns o luavuut ja
loistava tunneäly o sun vahvutes. Saatat kyl toisinas hukku haaveilema
liikka.

kävin tuon hakemas sähkäristäni, nyt saa jokainen katsoa mimmonen tipu onpi ; )

Lisätty: 24.09.2008 - 22:12

eporeilua eli EPÄREILUA!! miul nyt jotennii menny tää miun kysymykseeni ' paras vastaus' ohi, ku tää on nyt TÄÄLLÄ ÄÄNESTETTÄVÄNÄ. montaks tuntii nuis nyt taas olikaan aikaa valita , parasta vastausta.' ??? yhyy byää.. jonin13 mä äänestin kumminnii, eli sen oisin mie valinnu. saas nähdä ketä äänestyksen nyt sitten voittaakaan =ö)

Avainsanat: lintuhoroskooppi horoskooppi sähköposti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2008 - 21:38

No ei oo tullunna sähkikseen eikä minnee muuallekaan tietoo näis tipusist?
Mut kaipa mä tietty haluisin tietää, jotta millanen pulu mä sit oikeen oon, ainaskin tost koopist, jos ei muuten saa tietoo... heh...?

Lisätty: 15.09.2008 - 21:46

Ny pittee mennä nukkuu, mää arvasin et mä oon ihan PÖLLÖ! Huhuu huuhuu, aittelin täs orientoituu tähän syntyneeseen persoonaani...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2008 - 21:46

Yes, näin kauniisti sanottu musta:

23.12-20.1 PÖLLÖ
Sää ole älykäs pöllö. Hillitty, sivus pysyvä ja iankaikkise älykäs. Et tee ittestäs iso numero. Sää kuuntele muit mielttummi ko ole ite äänes. Suns o viisaut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 11:14

eN.
nYT NÄYTTI TULLEEN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 13:50

21.3-19.4 HAUKKA
Sää ole energine saalistaja. Pirät haasteist ja jahtaamisest. Sää saatat ol
aikast päälkäyvä. Suns o raakaa elinvoima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 18:33

tuossa näkyy olevan pöllö.ihan riittävä mulle tuo selitys,en ole muualta nähnyt ,kun tuosta terhin kysymyksestä.