Kuinka useasti värjäät hiuksesi, ja mitä väriä käytät jos ostat sen marketista?

Avainsanat: hiusväri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 19:15

kyl tätä kaalia tulee usen maalattua. et halpahallista joku väri maksaaa sen 3,90 ja hyvin pysyy aina pääs.suosittelen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 19:33

Minä 4-5 viikon välein värjäilen hiuksiani , lähinnä juurikasvua peittelen. Olen hyväksi havainnut Lorealin excellence creme pro-keratine värin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:20

Minä laitoin 2:si tuntia sitten..värin päähäni..Oli Sokoksesta ostettu Garnier tummanruskea kestoväri..Tuli todella taas kiiltävät ja mieluinen väri..Maksoi tarjouksessa 7.80...Edellisestä värin laittamisesta on noin 2 kuukautta..
Maanantaina hiukset leikattiin...niin on todella helppohoitoiset,kun lähtee reisuun..föönillä vähän pyöräyttää..niin todella hyvät,kun on hyvin leikatut hiukset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:26

Kampaaja laittaa värin samalla kun leikataan.Noin kolmen kuukauden väli on sopiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:27

!kerran vuodessa ei aina sitäkään. Olen värjännyt elinaikana noin 5 kertaa. Ei se oikein ole minun tapa.Mutta joskus syttyy .Jotain erinlaista .Jos värjään laitan oljen keltaiseksi. Kesä heinä.Tai tuhkan helmen vaalea.Nyt on 2 valmiina päähän pistettävää.Loreal paris.Luonnonvaalea kultatuhka ja helmiäiskulta.Ne ostin jostain sitymarketista.hinta7e

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:50

3 kertaa vuodessa Live väriä tulee käytettyä useimmin kun haluan värillä raväyttää, mutta kesäksi pistän muun kestovärin joka on lähinnä omaa väriäni kastanjanruskeaa jotta kesällä ei tule noita väriraitoja päälaelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:56

Ei ole paljon värjättävää. Loputkin harmaantuu. Olkoon niin miten luonto määrää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 21:45

täytyypi sanoa etten ole tähän päivään mennessä värjännyt ja nyt se alkaa olla auttamattomasti myöhäistä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 21:49

Noin kahden kuukauden välein kampaajalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 09:32

Kyllä minä olen jättänyt suuren taiteilijan värjättäväksi omat hiukseni. Ne ovat lyhyet ja ah!, niin kauniin
hopean väriset, paksuutta riittää.en näe mitään syytä värjätä hiuksiani, omat hiukseni sellaisenaan
ovat kruununi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 15:02

Parin kolmen kuukauden välein Garnierin kirkas vaalealla kun alkaa tummat juuret näkyä liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 15:23

Hiukseni olen värjännyt viimeksi 5 vuotta sitten joten en käytä väriä nykyisin. Sopivasti tulee luonnostaan raitoja...sellasia vaaleampia kuin oma tukkani. No ehkä tässä laitatan tummempaa raitaa muutaman...tai sitten en.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.10.2010 - 10:09

En värjää hiuksiani ollenkaan. Vaikka aina talvisin tekisikin mieli kun tummenee kesän jäljiltä. Viime talvena otin elämäni ensimmäiset raidat hiuksiini - vieläkin on latvoissa rippeitä siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:38

Noin kuukauden välein värjään pääni Garnier värillä. ^^ Oon kyllä tykänny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 19:13

Käy kuuden viikon välein kampaajalla ja hän värjää ja leikkaa hiukseni. Minulla on hyvin karheat ja paksut hiukset eikä niihin oikein nuo markettien värit tahdo edes tarttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.10.2010 - 12:34

Värjään parin kuukauden välein tumman ruskealla.