asiantuntemusta?

On käyny mielessä notta asentaisin vapaavirtasuodattimen! hyödyt ja haitat olis kiva kuulla.koitinettiä itte mut kekusteluita löyty vaan asiata poikkeavia tietoja

Avainsanat: 105hv ford

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 19:19

Vapaavirtaussuodatin mahdollistaa tehonlisäyksen ja säästön polttoaineenkulutuksessa.
Tavallisen ilmansuodattimen paikalle asennettava vapaavirtaussuodatin tarjoaa jätemäärältään ympäristöystävällisemmän vaihtoehdon, koska se voidaan pestä ja käyttää monta kertaa.

ehkäpä täältäkin voisit kysyä:
www.fordclub.fi/foorumi/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 20:01

Onko sulla siinä urbot ja kaikki?
www.fordclub.fi/foorumi/sear...60a84715c9

Parempi kysellä automiesten foorumeilta. Minissäni oli suorat imutorvet weberissä ilman suodattimia ja kyllä lauloi. Kone vaan täytyi kunnostaa 10 kisan jälkeen. Oli sen verran hiekkaa hengittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:47

Katso tätä viestiketjua

Lähteet:
www.ford-club.net/foorumi/vi...mp;start=0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:54

Kun kaikki linkit selaat, niin eiköhän se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 15:42

Et kertonut minkätyyppisestä moottorista on kyse? Mutta pääsääntöisesti tuosta voi olla enemmän haittaa kun hyötyä. Eli ko. suodatin voi päästää epäpuhtauksia lävitseen ja sitäkautta rikkoa esim ilmamassamittarin ym. Voit koittaa hyötyvaikutusta hetkellisesti ajamalla ilman ilmansuodatinta. (ei pölyisissä olosuhteissa).