Tuosta Zuric-vaihdosta vielä,miten terminaalissa?Vieläkö turvatarkastukseen tai selvitykseen?Tullaanko oikeaan kerrokseen? Kiitos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 16:19

pysyt siellä transfer alueella ja seuraat infotauluja.
jos sinulla on E-lippu( boarding card) ja siinä portin ym muut tiedot,
menet portille mistä lentosi jatkuu seuraavaan paikkaan.

se vaihtaminen sujuu aivan varmasti ongelmitta,
turha jännittää etukäteen.

www.zurich-airport.com/deskt...tabid-109/
translate.reference.com/tran...&v=1.0

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 13:07

En muista miten käytäntö sujuu, jäin Zurichiin joten ei tarvinnut jatkaa. Kyllä tuostakin selviää ihan hyvin siellä paikan päällä. Turvatarkastukseen varmaan joutuu... mennään näet maasta toiseen.

Lisätty: 14.10.2010 - 10:59

Voi myös tutustua etukäteen Zurichin lentoasemaan nettisivuilla ei googlen kautta ja siihen haku Zurich airport.... selostetaan mm. englannin kielellä mutta jos joku auttaa niin asia sujuu.
Ulos ei saa mennä jos on transfer...silloin alkaa kaikki alusta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 18:02

Shengen mailla taitaa olla oma siipi missä lähtöselvitykset tapahtuu. Minä mennessäni "losiin" tulin Suomesta ko osastolle ja sitten junalla maan alla E-terminaaliin ja koneeseen. Sinne mennessä kysyivät boarding pass and pasport, Siihen ne tarkastukset taisi loppua kun oli lähtöselvitys tehty Suomessa perille saakka. Matkatavarat lähti Suomesta ja löytyi periltä.
Milainen e-tiketti sulla on, jos on ydellä lipulla koko matka niin olet EU-n alueella koko ajan ja jos et poistu lentoasemalta pysyt koko ajan kontrollissa.