Voiko playstation 3:lla pelata vanhempia PS1 ja PS2 pelejä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 10:23

Uudella 1 pystyy mutta 2 ei, niin sanoo poikani, mutta vanhalla ps3:lla pystyy pelaamaan myös 2 pelit...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 10:23

Se vähän riippuu mikä pleikkari 3 sinulla on, pienimuistinen uusi tai isomuistinen vanha. Tällä uudella ei vissiin oikein voi pelata niitä 1 ja 2 pelejä ja eikös uudet pelit ole mukavampia pelata kuitenkin kun niitä vanhoja, grafiikka on nykyään niin hyvä niissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 15:33

Vain (!) 20 gt ja 60 gt Playstaystation 3 malleilla pystyy pelaamaan Ps 2 pelejä. Kaikilla (!) Ps 3 pelikonsoleilla pystyy pelaamaan Ps 1 pelejä. Otettin tämä tieto selville asiantuntioilta ennenkuin ostettiin noin vuosi sitten pojallemme Ps 2:sen tilalle Ps 3:nen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 15:38

täälläpä sinulle vastauksia ja keskustelua asiasta monta sivua:
www.konsolifin.net/bbs/yleis...it-19.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 19:01

En ole aivan varma, mutta meillä taas väitetään ettei voisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:21

Sen mä ainakin tiedän, että pleikkari kakkosella voi pelata ykkösen pelejä. Mutta tosta kolmosesta en osaa sanoa varmasti. Oon aina luullut että kolmosella voi pelata niitä kaikkia, mutta en oo varma.