Pitäisi matkustaa Helsinki-Zuric-Mallorca.Miten vaihdan konetta kentällä?e-lippu on,ei matkatavaraa.Osaan vain suomea.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 22:08

Minkä minä olen Zürichissä konetta vaihtanut niin selvät on systeemit näin savolaispojallekin!
Taulut on hyvät mistä näkyy lennon Nro ja portti mistä lennot lähtee. Kai lipussasi lukee lentosi numerot ja ajat?

www.zurich-airport.com/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 22:17

Seuraat vaan tosissan lentojen lähtöä lähtötauluilta..mutta ole tarkkana....joskun voi lähtöportin numero muuttua..että tarkaivaisuutta ja valppautta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 07:01

Kyllä siellä varmaan näkyy nuo lennot taululta ja siitä lähtöportin numeron, joten uskon että pärjäät.

Lähteet:
www.zurich-airport.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 07:38

Neuvontapisteitä löytyy joka puolelta lentokenttää. Lentokentällä on lisäksi tietokoneruutuja (FASTpoint), joista saa lentokenttää ja lentoja koskevaa informaatiota.

fi.airport-desk.com/airports...entta.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 08:29

Onko sinulla vain yksi vaihto eli Zurichissa? Siellä sujuu kaikki tosi hyvin, näet taululta lentosi numeron ja portin, ei kun sinne vaan. Neuvontapisteesi ei kielellisesti voi auttaa ( siis varsinainen asiakasneuvoja) mutta infotaluluilta saa kaiken tiedon. Helppo kun ei ole matkatavaraa (ellei nyt sitten jotan ylisuurta laukkua kabiiniin laitettvaksi, sen voivat ottaa pois ja laittaa ruumaan). Jos on sama lentoyhtiö matkalaukkukin chekataan suoraan päätepisteeseen asti. Tietokoneilla myöskään ei ole mitään suomen kielellä.....
Zurich on yksi Euroopan parhaista lentokentisä toiminnan suhteen.