Olettko kahvi hamsteri?

Mie en ole ostanut kahvia varastoon ja nyt meidän lähi K marketissa Julamokka kahvi maksaa 3.75,se on miusta aikapaljon,mutta eihän kahvikissa voi ilman kahvia olla.

Avainsanat: kahvi hintansa väärti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 18:58

Joskus tulee ostettua jokunen 6-8 pakettia kerralla..
tänään vain ostin 2..
mutta kahvipaketti kestää meillä alle 2 päivää, joten taidamme olla kahvikissoja...

Kysyjän kommentti

Te olettekin kahvin suurkuluttajia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 17:16

En osta varastoon, meillä on aina 2 avaamatonta pakettia kaapissa ja 1 on kahvipurkissa josta keitetään, kahvin hinta on noussut paljon nyt keväästä lähtien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 17:42

Kyllä minä olen vähän sellainen kahvihamsteri. Ja oli hyvä kun viimevuonna ostin kahvia siis vähän parempaa esim. Juhla Mokkaa ja Presidenttiä kun oli tarjouksissa ja nissä oli päiväys aina lokakuulle
siis vuodelle 2010. No ne kahvit on juotu. Täällä Keuruulla ei ole kahvitarjouksia ollut kuin yhden tai kaksi kertaa koko vuoden aikana. Itse juon kahvia vain iltapäivällä, joten kulutus ei ole paljon.
Minusta kahvipaketin hinta on kallis, kun se jo liki neljää euroa huitelee paketilta.
Mutta kun mummo kaataa kahvin tassille ja sokuripalan huuleen ja ryystää sen siitä, niin on hamsteri
tuhotyössä parhaimmillaan.

Lähteet:
omat intohimot kahvin suhteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 19:04

En varastoi kahvia, vaikka hamsteri olenkin.Minun pitäisi ihan tosissaan unohtaa kokonaan, toi kahvin juonti.Ei vaan vatsa oikein hyväksy sitä ja sillon pitäisi vatsanomistajan uskoa.Olen ollut 2v. ilman kahvia juonut teetä ,mehua ja hopeateetä.Olo oli silloin tosi rauhallinen.Olen pienestä asti tuttipullosta juonut kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 19:16

En hamtraa kahvia...jos satuu olemaan tarjouksessa voi ostaa 3 pakettia..Mieillä kotona keitetään 2:si kertaa päivässä kahvia..että ihan kohtuudella..mutta tuolla työkeikoilla tulee juotua kahvit vanhusten seuraksi...kun haluavat aina sitten keskustella samaalla kaikenlaista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.10.2010 - 00:49

Ei tarvitse ostaa kuin paketti kerrallaan, sillä sen viimeinen myyntipäivä osuu huomattavasti myöhemmälle kuin tulevan uuden tarjouksen seuraava myyntipäivä.

Lähteet:
Oman pään kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 12:17

Kahvia ostan tarpeen mukaa. Aikanaan pulaikana syntynyt äitini keräili kaappiinsa kahvia ja jauhoja kymmeniä paketteja. Silloin päätin, että tuohon minun ei tarvitse ryhtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 12:45

En osta varastoon koska juomani kahvit eivät yleensä ole alessa. Yksi Juhla Mokka kaapissa on aina vieraiden varalle mutta muuten juon erikoiskahveja. Suosikkini on Marcilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 13:11

En hamstraa mitään, ei ole sotatilaa tulossa. Juhlamokka maksoi eilen Stockalla 4.40. Eihän sillä hamstraamisella loppuelämänsä kannalta ole ratkaisevaa merkitystä... ei sitä kovin moneksi vuodeksi voi ostaa koska viimeine käyttöaika kahvissakin on.
Vaikka kahvi olisi tarjouksessakin, en osta kuin 1 paketin eli sen jonka silloin tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 15:43

Empä ole, sillä perheessämme tuota jaloa juomaa ei nautita niin paljoa, että hinnannousu haittaisi. Juomme ukon kanssa vain kaksi-kolme kuppillista kahvia päivässä sillon kun kumpikin olemme yhtäaikaa aamu- ja välipalalla, muutoin tätäkin vähempi. Niinä päivinä jolloin meillä on vieraita kahvia kuluu enempi, muttei sillonkaan mahdottomia määriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 18:14

Kaksi pakettia enimmillään, joka viikko sitä kuitenkin ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 22:06

Hyvin persoja kahville ollaan molemmat ja Nescafe Kultaa kuluu purkki toisensa jälkeen. Yleensä ostan 2 purkkia, harvemmin ovat tarjouksessa paitsi Stockan Hulluilla Päivillä 5,30 e. Ostin kaksi purkkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.10.2010 - 15:46

En osta kahvia varastoon. Mutta jos pääsee yllättäen loppumaan, niin kyllä harmittaa.