osaatko tehdä taskulaskimella semmoisia laskuja, jossa lopputulos esim. ESSO, kun kääntää laskimen väärinpäin?

meil koulussa joskus opetettiin, mut en mie ennee ossoo/ muista. jostain laskutuloksesta tuli sana (hui ku tuhma sana) EI SEISO (hyi hyi) niin tuota ''ei seiso'' ei opetettu koulussa, vaan joitain muita, ettei nyt kukaan ihmettele että mitäs koulua se terhi on käynynnä. kieh.

Lisätty: 16.09.2008 - 13:32

(anonyymi) osaan miekkii sen laskimeen kirjoittaa/ laittaa, mutta olemassa on oikea laskutehtävä, jossa tulee summaksi 'ei seiso', kun laskimen ylösalaisin kääntää. vai kompanako- kö sie tuon pistit.

Avainsanat: laskin esso jne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.09.2008 - 00:57

Itekkin osasin kirjoittaa ton "Ei seiso" laskimella viellä ylä-asteella, mutta nyt parissa vuodessa sen on unohtanut. :D

Kertokaas!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.09.2008 - 07:27

Esso on 3220
Ei seiso on 31 23120

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2008 - 11:17

Onhan niitä oppikirjoissakin.