Onnistuukohan ongelmitta tuo kaivosmiesten nosto tuolta syvyyksistä.Juuttuuko välille.

On tosi pitkään olleet kaivoksessa.Miten reagoivat kun päivänvalo koittaa.
www.youtube.com/watch?v=ShvjxoaRKsY

Lisätty: 12.10.2010 - 15:05

Siellä on kerinnyt ajatella asioita maan ja taivaan väliltä.Kyllä tutuksi ovat tulleet toisilleen.Luonteet esiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 23:09

Suora lähetys sieltä nyt nähtävissä areena.yle.fi/player/index.p...anguage=fi

Kysyjän kommentti

Kaunis kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 10:56

Kyllä he sieltä pääsevät pois. Kyllä heillä varmaan on mielenterveys ongelmia pitkään ja voi olla että osa heistä ei toivu koskaan tuosta katastrofista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 12:33

Kaikkensa on tehty nyt jännätään, mutta helppoahan tuolta ei ole pääsy..
Peukt pystyyn noiden miesten puolesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 12:39

luulisi olevan hoikkia poikia kaikki, noin kauan syvällä maan alla pimeydessä.

hyvin mahtuvat putkeen ja ylös ja ulos pääsevät.
toivottavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 13:19

Jännitetään sitä nyt joukolla ja toivotaan, että kaikki sujuu hyvin. Aurinkolasit päässähän he sieltä ylös nousevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 16:30

Toivon sydämmestäni,että pääsevät tukalasta loukustaan perheittensä luo, ilman takaiskuja.Jännittävää tulee olemaan heillä ja heidän läheisillään,kyllä miekin jännitän heidän puolestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 19:58

Voi on se onnenpäivä, kun ja jos pois pääsevät kaikki maan pinnalle.
On jännittävä päivä tulossa huomenna heille, omaisille ja meille täällä
turvallisessa kotikodossamme.
Iltarukoukseeni liitän nämä henkilöt tänä iltana, olkoot suojelusenkelit vartioina kaiken keskellä,
että hommat hoituu hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 12:06

Näkyy onnistuvan. Kolme jo ylhäällä ja saman verran viety alaspäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:34

Katselin online-lähetystä noin pari tuntia.Kyllä taitaa onneksi onnistua.Kova koettelemus on jokaiselle.