Huomenta!Tiedättekö,oletteko nähneet "outoja"eläinkaveruksia?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...4_ul.shtml

Avainsanat: eläinkaverukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.10.2010 - 11:50

Olen nähnyt parin harmaapapukaija ja kissa. Papukaija tekee kepposia ja kissa pyörii kuin väkkärä ympäri taloa. Oli pakko kuulemma erottaa noiden yhteinen elo. Papukaija jäi ja kissa muutti muualle.

Kysyjän kommentti

Meillä nymfi-kaija vihelteli koiralle.Koira ihmeissään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 08:02

Juuri linkistäsi kävin katsomassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 08:05

Huomenta sinullekin. Olipas hellyttävä video kaveruksista. Olen nähnyt kissan ja koiran kaveeraavan sekä papukaijan hoivaavan pieniä kananpoikia (omassa huushollissani kauan sitten) joten onneksi eläinmaailmassa on pyyteetöntä rakkautta yli rajojen. Niin ja olihan meidän Vilma-vainaa kesäystävänä siileille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 09:12

En ole koskaan noin pyytteetöntä rakkautta nähnyt edes ihmisten kesken,oli kerrassaan liikuttava tarina,joka on tosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 10:04

Juu eilen luin jutun, ei ole mitään rotuvihaajia kumpikaan...
Hellyyttävä juttu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 10:53

Linkistäsi luin. Mielenkiintoista kaveruutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 11:06

Aivan hellyyttävä tarina kahdesta erottamattomasta kaverista. Kokoero ei näköjään tee esteitä hyvälle kaveri suhteelle. Kyllä kait ne hormoonit on kadonneet ja rauhallisuus vallannut. Se asettaa toisen mahdollisuuden kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 20:27

Olisipa suloisen näköisiä..vaikka koko ero todella suuri..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 19:09

Voi, miten hellyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.10.2010 - 21:19

Kyllä eläinten kiintymys on niin aitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 22:17

Koirahan on ihmisen paras ystävä, miksei siis viisaan norsunkin. Eikä se ystävyys aina edes kokoa katso.