Leipomisvimma iski yllättäen. Kärsiikö kukaan toinen samasta "taudista" tänään?

Kokeilen uutta pullareseptiä. Teen kaksi pitkoa johon väliin tulee omenaviipaleita, appelsiinituorejuustoa ja appelsiinimarmeladia. Wienerpitkojen tapaan. Resepti oli Pirkka-lehdessä.

Lisätty: 12.10.2010 - 12:08

Onnistui ihan hyvin vaikka en ollut pullataikinaa tehnyt moneen, moneen kuukauteen. Kokeilkaa. Hyvä on resepti, tuumasi elämäntoverikin.

Avainsanat: tulkaa kahville

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 10:52

Kiitos Mariaana kun kerroit sen, luin eilen illalla sen reseptin ja aion kokeilla sitä.
Laitappa jonkun jutun jatkoksi vaikka , että onnistuuko se hyvin oli makeat aineet ainakin.
Riippuuhan se leipojasta vähän, mutta kyllä keskinkertainen pullamaakari olen.
Eikä tee ole pahiteeksi vaikka palan laitan lämpimäiseksi, ennen vietiin aina naapuritaloon
lämpimäisleipä tai muuta leivonnaista juuri leivottua.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Onnistuiko sinun pullasi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 07:48

Hyvältä varmaan tuo leivonnainen maistuu. Minulla hiljattain oli tuollainen vimma, aamulla klo 5.00 oli pullataikina jo nousemassa, ja en saisi makeaa paljon syödä kun on tuo painorajoitus, joten toivon että ei kovin usein tule leipomisvimmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 07:49

kuulostaapas herkulliselta tuo resepti. täytyypäs kurkata Pirkan sivuja.
tänään ei ole leipomispäivä, sunnuntain kunniaksi tein muhevan herkullisen suussasulavan omenapiirakan .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 07:49

Eipä tänään taida iskeä, minulla yleensä iskee tuo leipomusvimma viikon loppupuolelle...
tai jos puhutaan kesäajasta niin eikö tuo iske kuumimpana päivänä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 10:22

Tänään en leivo mitään,mutta mieheni lupasi paistaa meille lettuja illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 11:19

Kiitos kutsusta kyllä tulemme jos sinnepäin asiaa.Hyvälle tuo pulla ,kahvin kera maistuisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 20:25

Varmaan sait nautti todella hyvästä pullasta..on tosi herkullisen tuntuista..Pitää ottaa ohje talteen..En kyllä leivo nyt mitään,kun reissu kohta odottaa lähtemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 11:43

Olin juuri Timpan kanssa Veijon Essolla virtuaalikahvilla. Tuskin nyt aivan lähiaikoina ehdin sinne Pohjois-Savoon, mutta pidetään mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 13:12

viikonlopuksi leivoin pellilisen mustikka/vadelmapiirakan ja hyvää oli kauppansa teki , mut onneksi oli noit mummin musukoit sen tuhoamassa ..nyt korkeintaan jotain sämpylää vaan teen ,kun noi makiat ei kans sovi tähän ikuiseen diettiin ,jossa onneksi ei paino nouse ,mut ei kyl laskekkaan ..joot ...maisten vaan näin virtuaalisesti sitä sinun pullaasi vesikielellä ja hyvälle maistuu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 19:10

Leipoa pitäisi, mutta en tiedä mistä johtuu saamattomuus. Pitäisi saada inspis päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 22:16

Onneksi ei ollut tuollaista kärsimystä tiistaina.