Huomenta napsut. Millainen on keli teillä tänä aamuna ja joko on talvirenkaat vaihdettuna?

Pohjois-Savossa sataa räntää ja tänään täytyy vaihtaa kahteen autoon renkaat. Huomenna on työpäivä eikä uskalla tuonne pitäjille enää lähteä kesäkumeilla.

Lisätty: 12.10.2010 - 07:38

Tein tuossa pullataikinan ja katselin aamun valkenemista..ihan pelästyin sillä maa on valkoinen. Lisää sataa koko ajan joten olemme saaneet ensilumen. Ei tykkää hän, ko ei ole talaven ihminen ollenkaan.

Lisätty: 12.10.2010 - 13:17

Lenkkipolkuni varrella näytti tänä aamuna tällaiselle.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...2--Keitele

Avainsanat: huono ajo sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 11:32

myöhäis-huomenta

myöhästyneellä aamulenkillä sää oli syksyisen kirpeä, tuulinen ja hieno

rajavartija.blogspot.com/201...etaan.html

talvirenkaat saa vielä odottaa ihan rauhassa tallin nurkassa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.10.2010 - 07:08

Huomenta sinullekin. Täällä on kova tuuli ja yöllä on vettä satanut, ei sentään mitään lumen tyyppistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 07:46

Syyskeli ei vielä talvirenkaiden vaihtoa ole lapseni suorittaneet!

Lisätty: 12.10.2010 - 10:03

Kuulin juuri että Naantalissa tulee lunta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 07:57

Yön aikana satanut vettä, nyt sade tauonnut ja pilvipeitekin rakoilee. Tuuli on pohjoisen puolelta ja tekee ilman todella viileäksi. Aurinkoakin luvattu jossain vaiheessa päivää, toivotaan että pitää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 08:43

lunta hitelee muutaman hiutaleen verran, eivät maahan asti ehdi.
saas nähdä ehtoommalla onko maa valkoinen.
vaan eihän pysyvä lumi voi sulaan maahan tulla.
kylmänkolea tuulinen aamu kyllä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 10:27

Viimeyönä satoi ja oli kovatuuli,nytkin satelee ja ensimmäiset räntäsateet on totta.Meillä on talvirenkaat vielä ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 10:44

Nyt tähän aikaan päivästä aurnko kimaltelee kauniisti, mutta aamukulkija sanoi, että vesilätäköt olivat
jäässä aamulla. Joten se meidän lämmin ja kaunis kesä on sitten yksi hyvä muisto vain.
Ja minulla on kahdessa rollaattorissa kesä tai talvirenkaat aina päällä, se on eri asia mitä
minun kengän pohjissani on. Sen verran se aivoinfarkti helpottti minua, ettei tarvi enään autosta huolehtia, jos asiaa katsoo siltä puolelta. Kun vain itselle muistaa öljyt vaihtaa sillöin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 11:10

Ei Kanta-Hämeesä ole lunta näkynyt.Kamalan kovasti tuulee se oikein riipii loputkin lehdet puista pois.Mutta ei tuo lumi varmasti kaukana ole kun pilviä seuraa.Jos lämpötila tuosta hiukan vielä laskee
.Lumi hanhen varpahilla.Taasen tuo muutosta jokapäiväiseen elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 13:27

noh enpä mä ainakaan joutanu ku toi sulaa kuitenki heti pois niin turhaa niitä nastoja kuluttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 16:17

keli on suoraan sanottuna perseestä. eikä ole vielä renkaita vaihdettu. tässä "armonaikaa" kuun vaihteeseen ellei ny ihan pakkaselle vedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 17:19

Helsingin keskustassa ei satanut lunta, kävelen töihin, joten ei tarvitse renkaita vaihdella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 20:30

Ei ole viellä meidän autoon renkaita vaihdettu..mutta ei täällä kyllä ole vielä luntakaan..Parasta aikaa kova tuuli ja vettä sataa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 11:38

Oli kolea syksyinen sää. Lämmistä 2 astetta ja lumihiutaleet leijaili mökkipihalle. Ei talvirenkaita, mutta turvallisesti päästiin kaupunkiin. Pitänee mennä vaihdattamaan renkaat. Itseltä ei oikein kunnolla onnistu. Euron remonttimies tekee tuhannen euron vahingon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 12:51

Viikonloppuna lupasi siskoni mies vaihtaa talvikumit alle. Uskoin olevani hyvissä ajoin liikkeellä mutta TAAS talvi yllätti. Toivottavasti säätiedotus menee taas mönkään eikä huomisesta myrskystä tule totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 19:12

En ole vielä vaihtanut, mutta olisi aika jo vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 22:14

Talvirenkaat alla lähdin ajelemaan hyvässä säässä kohti Itärajaa.