Matkalle nyt!Mies ja taapero haluavat uimaan mereen ja aurinkoa, minä hyvää ruokaa ja pikku shoppailut.Mihin lähettäisitte meidät?

Pelastakaa liittomme : ) Ei valtavaa lentomatkaa, kun vain viikko aikaa.

Lisätty: 11.10.2010 - 13:25

Kanaria ihan tuntematon, samoin Kreeta, Kreikka. Kuka auttaisi oikean äkkilähdön löytämisessä?

Avainsanat: hyvää ruokaa perhe uiminen aurinko parisuhde shoppailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2010 - 12:39

napsun äkkilähdöissä näkyy olevan hyvinkin edullisia matkoja .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2010 - 12:02

Miten olisi tämä!

Lähteet:
www.finnmatkat.fi/lomakohde/...alvi-10-11

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 14:27

Hurghadaan voitte mennä All Inclusive-matkalle. Halpoja äkkilähtöjäkin on. Tai vuokratkaa asunto ja ottakaa pelkät lennot. Lento kestää viisi tuntia, matka perillä n. puoli tuntia. Hurghada on lähellä. Kaikki perillä on halpaa. Aurinko paistaa lähes joka päivä ja sadetta ei todennäköisesti tule lainkaan. Jos tulee, se on ihme. Voin neuvoa asunnon vuokrauksessa, siellä on useita suomalaisasuntoja vapaana juuri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 20:19

Sanosiin et Fuenteventura, siellä merta, aurinkoa hyvää ruokaa:)

Lähteet:
oma koekmus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 02:25

Suosittelen valmis matkaa, jos pienet lapset lähtevät mukaan. Heidän kanssa on rankkaa matkustaa, jos kaikkea ei ole hyvin etukäteen valmistellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 20:36

Itse lähden nauttimaan lauantaina Turkin lämmöstä..Viimme vuonna olin samaan aikaan,ja oli ihan kesäiset ilmat..paitsi yksi ukonilma..ja vettä tuli kaatamalla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 11:19

Portugaliin suuntaa matkasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 22:07

Toivottavasti olet jo matkanne löytänyt ja kenties vaikka jo lomallakin.