Onko teillä missä asuttekin nytten kylmä ja tuulinen sää? Vaikka auriko paistaa silti on kylmä.

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2010 - 10:00

Nyt ilma selvästi muuttunut tuuliseksi ja kylmäksi. Kyllä kesä taakse jää pikku hiljaa. Veikkaan että saadaan kohta ensilumesta esimakua.Aamusella valkoinen kuura peltoaukealla ja aurinko pilkistelee pilvien välistä.Mutta eipä lämmitä enään paljoa ,mutta kirkas on, valoa tuo ihmislapselle.
www.youtube.com/watch?v=9JPiTKvOegA

Lisätty: 11.10.2010 - 15:24

www.youtube.com/watch?v=H9zw...re=related Tässä vähän parempi versio samasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.10.2010 - 10:01

Tuulesta en tiedä, mutta mittari näyttää vain muutamaa astetta. Mieheni kertoi aamulla, että ilma on nyt todella koleaa. Täytynee ottaa lämpimämpi palttoo päälle, että tarkenee kävellä töihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 10:29

Kylmää on ja tuulista vaikka aurinko näkyy, saisi enemmän vielä tuulla että nuo puunlehdet menisi naapurin puolelle, muuten minun pitää mennä niitä haravoimaan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 11:06

"vilu on vetelän vitsaus"

entisen jumppamaikkani viisaus,

pipo päähän ja muuta sopivaa ylle ja menoks,
tämän paremmaksi ulkoiluilma ei enää tule ....

Lähteet:
oma kokemus tältä aamulta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 11:12

aamulla 5 aikaan oli vielä kylmempää ja pimeämpää, kun ekakerran Fiina-koiraa asioilla ulkona käytin.
nyt sentään aurinko lämmittää ja tuulikin tyyntynyt sitten aamun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 11:51

Aurinko paistaa ja kirpakka syys sää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 13:22

Lappeenrannassa on kova tuuli ja muutenkin on oikein syksyisen kirpakkaa,huomenna tulee räntää,jos säätietoihin on luottamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 16:26

Puolilta päivin pääsin vasta ulos joutulaisuuttani, tuntui hyytyvän paikalleen. Laitoin kyllä ns. pitkälahkeiset
välihousut farkkujen alle ja kyllä minulla jo pitkähihainen puserokin on takkini alla.
Näin paljon toppatakkeja jo naistenkin päällä ja itse aion kanssa siirtyä kohtpuoliin kevyempään toppatakkiin.
Käsineet on ilmanmuuta oltava käsissä, kun vielä rollarin kahvoista pitää kiinni.
Ilman rollariakin kävelisin,mutta tuoo näkö vaatii sen, etten kompastu kadunrenuskiviin ym. esteisiin ja osaavat näkevät välttää liikkuvaa vaaraa, joka törmäilee joskus sopimattomiin kohtesiin.
Joten lämmintä päälle, ei ole kiva palella ulkona, Kylmä tuuli on joskus yllättävääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 16:58

Aurinko paistoi ja oli oikein hieno, mutta tuulinen päivä. Harmi etten lenkille ehtinyt. Huomenna heti aamusta kävelylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 17:13

Aurinko on paistanut..mutta ihan myrskyisä tuuli ollut koko päivän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 02:26

Lunta tulla tuiskuttaa,,, varmasti on aamuksi sulanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 11:17

Aurinkoinen sää Airiston reunalla, mutta tuuli puhalsi navakasti koko maanataipäivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 22:05

Mukavan kirkas syksyinen päivä.