Vieläkö "Tanssii tähtien kanssa" jaksaa kiinnostaa?

Avainsanat: tanssi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 21:12

No voi minä tunnustan, että minä katsoin ja kudoin sukkaa samalla.
Minä pidän kaikesta kauniista liikunnasta, kuten jäätanssikin miten ihanaa.
Sitä voi vain kuvitella miten minä joka olen liian paksu perhoseksikin,
unelmoin että voisin olla yksi noista kauniista naisista siellä parketilla.
Hiukset kauniisti laitettuna, silkkimekko liehuvine hihoineen ja nilkka kauniisti
ojentuneena, ei kanta-askelia ollenkaan ja komea nuori mies minua viemässä
wienervalssiin, oi saankohan untakaan ensi yönä, mitä kaikkea pääni keksiikään.
Olen ajatellut, että tulisivat ensivuonna pyytämään minua mukaan , oitis sekaan vain.

Kysyjän kommentti

Oikea asenne ohjelmaan :) Unelmointi on ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 18:00

Ei kiinnosta enää yhtään, ensimmäisestä tuotantokaudestakin katsoin vaan pari ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 18:28

Tottakai kiinnostaa.Tykkään katsella kauniita nuoria ihmisiä ja juhlapukuja. Upeita tanssiesityksiä.
Noin reilu puolituntia, sitten tulee. Aika kivaa ja jännää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 18:33

ei koskaan edes alkanut ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 19:13

No nyt katselen taas sitä syrjä silmällä...

Lisätty: 10.10.2010 - 21:03

Oikea putosi pois, Juha Veijonen!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 20:18

en ole katsonut ennemmin, enkä katso vieläkään.
jotenkin vaan ei ole kiinnostanut sekään ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 21:11

Seuraan Dancea. En erityisemmin pidä Vappu ?:n ja Mikko Leppilammen tyylistä, joten siitäkin syystä jäi katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 05:50

En ehdi seuraamaan työni vuoksi, mutta eilen illalla kuulin mummosilta kommentteja kuka tanssi hyvin ja kuka putosi kisasta. Kärryillä pysyn virkeiden vanhusten ansiosta....monessa muussakin asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 09:05

Kyllä minua kiinnostaa katsella tanssioita,minusta se on hyvää viihdettä ja vielä kotimaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 17:16

Kyllä on tullut katseltua..näkee kauniita pukuja...ja tanssiesityksiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 17:18

Kyllä katselen, jos on mahdollisuus. On ihmeellistä, että moni harjoittelee viikon aikana niin upeisiin suorituksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 02:42

Ilman muuta, jaksan katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 16:22

en ole koskaan edes aloittanut katsomista. mainoksissa on tarpeeksi kestämistä.
äitini sanoi että katsoo kun niin upeita pukuja naisilla - kaipa hän liitelee mukana nuoruusmuistoissaan ;) se hälle suotakoon ilomielin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 11:04

Kyllä sitä meillä katsellaan, jos ei satu olemaan muuta tähdellisempää tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 21:56

Totta mooses jaksaa kiinnostaa, siellä onkin nyt mielenkiintoiset parit.