Onko sinulla kokemusta piilolinsseistä??

Reissussa voisivat olla ihan hyvät..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 15:54

Ei ole kokemusta piilolinsseistä,en voi kuvitella tunkevani piilolissejä silmiini.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 13:17

Itse en ole käyttänyt, mutta kannattaa mennä optikolle sieltä oiva apu...
Itse en uskaltaisi kun muutenkaan töki mitään silmään, tekee ilkeetä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 14:18

No ei ole , silmiini en saa piilokinssejä laittaa, eikä käyttää kaksiteholinssejä.
Ja kyllä ne varmaan iäkkäämmällä ihmisellä on ajattelisin hankalatkin.
Putoavat laittaessa lattialle ja voi sitä hakumäärää ja niiden pienten pirujen huutaminen
avuksi voisi viedä taivasosuuden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 18:35

Tyttäreni nuorena kokeili tosissaan piilolinssejä olisi halunut pois sankalasit.Mutta tuli broblemia ,silmät tulehtu jatkuvasti. Sitten vaihtoi takasin sankalaseihin.Sanoi ei käy hänelle.Paloihan siinäkin puhdasta rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 05:51

On kokemusta ja minulle eivät käyneet. Kangersivat niin paljon etten voi niitä käyttää. Miulla on hyvin arat silmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 09:54

Ei ole kokemusta.Mieheni käytti piilolinssejä jatkuvasti ja sitten kävi niin että ei voinut käyttää enää niitä koska silmät rasittuivat liikaa.Nyt hänellä on käytössä silmälasit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 02:46

Varmasti olisi kivemmat, mutta ovat työläät jonka vuoksi en ole käyttöä harjoitellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 11:02

Kerran kokeilin. Ei ole minun juttuni. Perinteisiä laseja käytän. Kahdet ostin Specsaversiltä. Tavalliset ja aurinkolasit yhteishintaan 192 €.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 21:55

Kyllä on. Kun oppi niiden paikalleen laiton ja poisoton, niin hyvät oli käyttää.