mitä Rodoksella voi tehdä sateisena päivänä?

Avainsanat: rodos matkailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.10.2010 - 05:18

- vaikkapa istua ison aurinkovarjon alla rannalla ja kuunnella sateen ropinaa, kerrankin rannalla tilaa enemmän kuin aurinkoisena päivänä
- tai viettää lepopäivä, jos olet päätä pahkaa rientänyt jo aurinkoiset päivät
- istua parvekkeella ja kirjoitella matkapäiväkirjaa tai kortteja kavereille
- kierrellä kirkot ja museot
- lähteä laivalla naapurisaarelle ( siellä ei sada)

ellet muuta hauskuutusta keksi

todennäköisesti lomasi ei osu sateiseen ajankohtaan, Rodosta väitetään Euroopan aurinkoisimmaksi saareksi, aurinkoisia päiviä vuodessa 300

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 12:18

No ei muuta kuin jossain sisätiloissa, ravintolat hyvää ruokaa, ja ei kai tuo sade niin paha ole ettei ostoksille voisi mennä...
melkein kaikki retketkin sijoittuu ulkoilmaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 14:42

Toinen vaihtoehto oli si jos on lapsia mukana nappikauppakierros, tarkoitan nyt pieniä kauppakierroksia, sellaisiin kauppoihin, joissa lapsetkin löytävät jotain mielenkiintoista, vaikka ei sitä rahaa nyt niin hirveästi tuhlaisi, se voisi olla sadepäivän juttu. tyttäreni oli 9 vuotiaan Toni poikansa kanssa juuri kesällä
siellä ja he kuluttivat yhden huonomman päivän tälläiseen. Vaihtoehtojahan on paljon ja riippuu porukasta, mutta lasten tai lapsen kanssa ei nyt viihti bubiin jämähtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 08:43

Jos on hyvä hotelli voi hotellilla viihtyä ainakin jonkin aikaa. Lukemista mukaan, niin aiankin itse teen.
Kylä jossa olen ollut Rodoksella ties kuinka monta kertaa, on saaren eyeläosassa ja siellä ei ole lokakuussakaan ollut kuin joku pieni sadekuuro(ukkoskuuro joka menee nopeasti ohi) mutta Rodoksen kaupungissa on ollut samanaikaisesti pidempiäkin rankkasateita eli päiviä on mennyt sateen merkeissä.
Kun tulee rankka kuuro, hiekka kastuu niin ettei seuraavankaan päivänä ole rannalle menemistä.
Kuitenkaan ei lokakuussakaan kannata pelätä sitä että sade pilaa lomaviikon, se on hyvin marginaalinen uhka. Yleensä olen ollut Rodoksella lokakuussa, alkupuolella, ja sää on aina ollut mitä mahtavin.
Noista Rodoksen nappikaupoista en ole ikinä kuullut....!
Kaupungin lähellä, alle 10 km:n päässä, on isoja ostoskekuksia, sinne voi tietysti mennä, pääsee bussilla. Niissä en ole itse käynyt mutta lapsiperheet niissä käyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 12:13

käydä sadekävelyllä? - varmaan näkymät on erilaiset mutta kiintoisat.
shoppaile pikku putiikeissa, käy automatkalla.
osta läjä kortteja ja kirjoittele hieman enemmän niihin kuin vaan terveiset ja nimi. juo kahveeta, istu mukavasti ja tee tuttavuutta.
ja ihan jos ankeeksi menee niin ota oma -hotelli - kännit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 02:49

Nauttia hyvistä antimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 20:49

Sadetakki päälle vaan jos sataa...kertkäyttö sadetakki on ihan hyvä olemassa hyvä..minulla aina matkassa mukana..Kaupoissa voi viettä aikaa,jos sadetta pelkää..ja nauttia jossakin ruokapaikassa hyvästä ruuasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 10:59

Laiballa rannasta toiselle saarelle ja illalla takaisin. Esimerkiksi Kalymnoksen sienisaari on katsomisen arvoinen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 21:54

Ei se sade siellä kylmää ole ja piankos lämmin ilma kuivattaa, eli kaikkea muuta mitä tekisit aurinkoisinakin päivinä. Auringonotto rannalla ei vain luonnistu.