Kaunista syyssunnuntaita kaikille. Nukuitteko hyvin, maistuiko aamukahvi? Mikä meno tänään?

Lisätty: 10.10.2010 - 08:35

Aamulenkille tästä ensin ja sen jälkeen alkaa pihassa puiden suojaaminen talveksi pupusilta. Kärhöjen juuret pitää peittää ja viiniköynnös suojata. Talven tuloa lupailevat, saas nähdä. Iltavuoroa pukkaa vielä tänään ja sitten olisikin kaksi vapaata, hip, hip huraa. Eilen kuulin, että meikäläisen kullanvaskaaminen+konekaivuu+Lapin luontoa elokuva esitetään Saksan televisiossa 17 pv tätä kuuta ja sen jälkeen se tulee netissä...huiii. Yhtiö on NDR. Heidän luontodokumenttejaan tulee aika paljon Suomen telkkaristakin.

Avainsanat: puuha sunnuntai syksy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 10:08

Herätty on huonosti nukutun yön jälkeen. Aamukahvia en juo, mutta syön pienen valkosipulilla maustetun
kauralesepuuron ja siihen voisilmä. Sitten vain vehnänlesejuomamuki ja kourallinen pilleriä.
Aamupala siinä .Tyttäreni käy päivällä ja menemme katsomaan ystäväni asuntoa viereisessä talossa.
Sain syyslahjana ystäväni Helsingistä muuttamaan tänne Keuruulle, olemme 16 vuotta tunteneet
toisemme ja on nyt niin kiva kun on jotain seuraa sitten. Että kyllä se vielä vanhallakin sokeri suussa sulaa.
Illalla katsellaan tähtien tanssia.

Muistappas Mariaana laittaa muistutus, koska ja kun se Lapin juttusi tulee netissä, että tiedän katsoa.
Ja mistä se sieltä tulee, osaanko hakea.

Kysyjän kommentti

Kiits vastauksestasi. Niin se ohjelma. Katson sen tänään netin kautta...ja ellei itse- sensuuri iske niin laitan sitten linkin mistä sen näkee...jos näkee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 09:03

Hyvin olen nukkunut, pikkuihmisiä on täällä hoidossa ollut, ja päivällä pitää 1 viedä teatteriin katsomaan Tuhkimoesitystä kun on vielä satuiässä hän.Hyvää päivänjatkoa sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 09:47

Huomenta vaan niin nukutun yön jlkeen..
Kirpakka syys sää, koiran kanssa jo lenkillä..
Tunnin sisällä tulee yksi tttäreni miehensä kanssa kaffelle, on aina tapana tulla...
Päivällä ajattelin mennä koiran ja kameran kanssa jonnekin lenkille pitemmälle jotta saisi noita ruska kuvia talteen, niitä parhaimpia sitten myöhemmin muuntelen HDR muotoon, saa kivoja joululahjoja tilattua... tauluja, kalentereita tai mitä vaan taas keksinkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 10:11

Hyvin miuta nukutti ja kahvikin maistui erityisen hyvälle,kun sitä viimein sai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 11:30

Nukuin vähän liiankin hyvin, sillä heräsin vasta 10.30. En muista aikaa milloin olisin nukkunut näin pitkään. Kaiketi univelkaa oli kertynyt ja näin reilun 12 tunnin yöunien jälkeen tuntuu tosi energiseltä. Aamupäivän suunnitelmat menivät vähän mynkään, sillä olin suunnitellut meneväni Hengen ja Tiedon messuille kuuntelemaan esitystä meditaatiosta. Juon aamukahvin rauhassa ja lähden kuuntelemaan esitelmää toiseen paikkaan ja toisesta aiheesta. Iltapäivällä salille tai jumppaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 12:52

Kyllä ihmeen hyvin nukuin.Kun heräsin oli aamuvarhainen klo6.Tuli illalla popsittua nakkeja kun teki mieli niin. Aamukahvia ja sitten ulos lenkille. Nyt on syöty ja piirakka uunissa.Taitaa se tuota talvea tehdä vähin erin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 17:44

Heräsin aamulla siskoni luona ja 10-vuotias poika tuijotti suoraan silmiini. Hän oli jo tunnin odottanut, että edes raottaisin silmiäni, jotta hän olisi voinut sanoa minun heränneen itse. Kohtelias poika kun antoi tädin nukkua :) Ja sitten alkoi tuttu alakoululaisille kuuluva meno... heti aamusta piirretyt ja erilaisia pelejä... onneksi sain sen kahvin kuitenkin juotua johonkin väliin ;) Piristävä viikonloppu kirmaavien lasten parissa - mukavaa pieninä annoksina nautittuna!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 10:43

Aamukahvilla aurinkoisella mökin pihalla. Maukasta. Oli tämän vuoden viimeinen sunnuntaiaamu mökkimaisemissa. Haikealla mielellä sitä nautin.