Miten sokea annostelee hammastahnan hammasharjaan?

Avainsanat: sokea hammastahna annostelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 21:51

Mielenkiintoinen kyssäri, varmaankin näppituntumalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2010 - 23:58

minä teen tuon homman useana ammuna silmät kiinni ilman ongelmia,
ei viitsi katsoa omaa naamaansa heti herättyään eikä paljon muutakaan,
sormi on harjasrivin toisessa päässä ja tahnan pursottamisen aloitan toisesta päästä,

- näkisinkin jos kestäisin katsella, mutta näin se onnistuu, samalla tavalla varmaan sokealtakin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 06:35

Äitini mies ollut täys sokea 20v.aasta asti ja nyt hän täyttää 85v.tta. ,Kyllä hän ottaa samasta paikasta hammasharjan ja mukin,mistä sen tottunut ottamaan .Jos ei löydä äitini auttaa.Mutta kun menee esimerkiksi vessaankin ei koskaan tarvitse valoja laittaa.Se on normaali olotila jokapaikassa.Kaikkia asiota on toistaiseksi pystynyt vaimonsa avustamana vanhanakin tekemään.Nuorempana lähti koirankanssa helsinkiin junalla kokouksiin ilman äitiäni. Koira takasi avun ja sivulliset ihmiset joskus.

Lisätty: 10.10.2010 - 06:37

Niin tuo hammastahna meinasi unohtua,puristaa tuubista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 07:55

Puristaa ihan normaalisti tuubista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 10:01

Näen vain 50 %.sesti, joten puristan tahnaakin säästäen, kiva että tästäkin löytyy joku hyvä
positiivisuus. Näenkö sitten hampaani vain 50%.sesti valkoisina sen saa toiset päättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 12:17

varmaankin mututuntumalla.

Lisätty: 12.10.2010 - 16:26

tulipa mieleen myöhemmin että mitäs sitä siihen harjaan pistää. eikö sitä voi pusertaa suuhun piskusen - olis hiukka tietoo miten paljon sitä on??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 02:48

Niinkuin näkeväkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 21:11

Kyllä sokeat sen taidon osaa..vaikkei näekkään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 10:41

Hammasharja vasempaan ja tuubi oikeaan, niin eiköhän se siitä.