Ajatteletko koskaan minkälainen ihminen..voi olla profiilikuvan takana??

Lisätty: 09.10.2010 - 22:50

Minäkin olen vaan meidän tyttären koira Santtu vanhus profiilissa..

Lisätty: 10.10.2010 - 00:56

Silloin juuri juhannuksen maissa.kiljuin että olen olemassa..

Avainsanat: porfiilikuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 08:25

Kyllähän sitä jokaisesta on mielikuvan muodostanut. Nyt selkisi tuon Valperinkin arvoitus..tuon kuvan perusteella tunnistamme hänet varmasti..vai? Meikäläisen naamahan on tuttu kaikille kuvistani. Ei ole mitään salattavaa joten pärstä näkyy ihan reilusti.

Kysyjän kommentti

Terveiset lomalta..on ihanaa rentoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 00:47

jonkilainen mielikuvahan sitä syntyy kun aikansa lueskelee näitä kysymyksiä/vastauksia

minulta on joitakin kertoja tarkennuksia asiaa myös kysytty, vaikka jo aikoja sitten lähetin teille kokovartalo alastonkuvani vastauksena (ei tosin ihan tuore)

rajavartija.blogspot.com/200...-1944.html

noita pitkään näytillä olleesta profiilikavani harmaista karvoista olen pääosin joutunut luopumaan, joten vaihdoin nyt kuvaksi viime kesäisillä olutfestareilla otetun tuoreeman kuvan, siihen kun lisäätte 185 cm ja 85 kg, niin siinähän on Valperi ihka elävänä .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 06:43

Kyllä mielikuvia silloin tällöin syntyy .Kirjoituksista ja vilkkauksista. Kuin eloisa tai rauhallinen, tyyppi on.Minä olen hyvinkin vaikeasti arvioitavissa ,jos ei ole jostain tietämättäni ,minua katsellut.En voisi osaa teitä toisia kuvailla, minkälaisia olette. Meitä moneksi, eri kokoisia ja näköisiä. Mutta ihminenen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 07:54

Hyvin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 07:58

Kumminkin hyvin harvoin, joskus ajattelen kun sille päälle osun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 09:59

Kyllä muodostan mielikuvan jokaisesta napsuaisestakin. Valperi yllätti siinä, että olen aina pitänyt häntä
professorityyppinä, mutta nyt hän onkin leppoisa isäntämies tyyppi.
Kyllä se mielikuva ihmisestä jotenkin paljastuu jo kirjoituksissa, mutta voi olla sitten aivan jotain
muuta kun näkee joskus ilmielävänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 11:28

Mielikuva on muodostunut vastauksista mitä olen saanut,ei niinkään proviilikuvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 11:49

Vastauksista muodostuu aina jonkinlainen mielikuva ja kyllä kuvavalintakin kertoo ihmisen persoonasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 12:17

enpä oikeestaan.
vastaukset ja kysymykset ovat tietyntyyliset eri profiileilla. mutta mitäs niitä miettimään.
vastauksia kehiin ja uusien kyssäreiden odottelua.
( ite kysyn tosi vähän, ja vastaukseni ovat useimmiten noh - mun mielipiteitä... )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 02:55

Jonkinlaisia mielikuvia syntyy pakostakin, mutten sitä ajattele. Minäkin otin koiramme kuvan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 10:40

Kyllä sekin välillä mieleen juolahtaa pikaisesti. Yhtä pikaisesti se myös menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 20:30

En oikeastaan Jollakin on tosin sellainen kirjoitustyyli, että voin ehkä ajatella kasvoja kirjainten takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 21:50

Joidenkin kuvista saa jotain osviittaa.