Voihan kun piti ostaa halvat uudet Bikinit... hinta hurahti vähän yli meinaamisen...??Mutta kun oli niin makeet piti ostaa...

Ihan uskomaton väri..mikä käy tummaalle iholle...kuka arvaa mikä oli väri??Koko oli 38 C..

Avainsanat: uudet bikinit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 15:50

Veikkaan turkoosia ,mutta keltainenkin käy hyvin tummalle iholle.

Kysyjän kommentti

Turkoosit ovat..lähden nyt rannalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2010 - 20:24

Minä veikkaan sähkönsinistä, kyllä uimapuvut ja kunnon bikinit maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:31

oranssi...??
mitä sitä sitten harmitteleen hintaa. jos haluu ni ostaa ja sillä sipuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 21:31

Oliko yhtä kalliit kun minun tuli ostettua 2,dt. Mutta mieluisat kuitenkin. Ostitko itsellesi vaiko tyttärelle.
Ekat lehden vihreät, tokat liilat.Aina niitä katsastan joka kaupassa.Jos vaikka olisi jotain ihanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 21:38

Veikkailen että keltaiset pikku-pikku bikiinit ovat somat, kun kerran sopivat tummaan ihoosi, jos eivät sitten ole valkeat, jotka ovat oikein tyylikkäät myös rusketusen kanssa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 22:04

jos värillä jotain veikkaan niin turkoosit kyseessä...
koko 75B

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 09:54

Keltaiset alimitoitetut pikku, pikku bikinit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 11:44

Kunnon bikineistä joutuu maksamaan, mutta onhan niitä ilo pitää ja kestävätkin halpiksia kauemmin. Turkoosi on kaunis tummaa ihoa vasten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 17:48

Tummalle iholle sopivat hyvin kullan väriset bikinit. Ja jos hinta oli kerran huima niin josko niissä oli niitä kultahippuja ihan mukana :) Älä pode huonoa omaatuntoa vaan nauti hankinnastasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 10:39

No punaiset tietenkin. Tumma iho ja punainen asu. Huh huh!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 21:49

Kenties neonvihreät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.10.2010 - 13:40

Olisiko pinkit? :D