Joko on tullut lapsilta tai lapsenlapsilta joululahjatoivomus lista?

Minä sain tänään sellaisen, tuumin vain että toivomukset taitavat vielä muuttua moneen otteeseen.

Avainsanat: joululahjoista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 09:53

Ei ole kuin kaksi sen ikäistä, jotka voivat toivoa jotain.Toinen on tyttärenpoika Toni 9v, ja toinen Jenna 4v. jo neljänessä polvessa.Kyllä minä aina kysyn Tonilta toivetta, mutta joskus ne ovat niin mahdottomia, että
mummon eurot eivät oikein niihin ulotu. Jennalle on jo joululahja ostettu.
eiköhän sitä sopimukseen päästä tämäkin vuonna Tonin kanssa. Hän lähtee ulkomaille pariksi viikoksi joulun jälkeen, että voin selvitä vain rahalla. Sukat olen jo kutonut.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2010 - 20:15

Tässä tulee viel synttäreitä, joten joulua ei nuo muksut viel aattele, mut synttärilahjoja kyllä!
Ja viel kun tuo 1 syntyy maailmaan niin hänelle jotain ja taidetaan nuo ristiäisetkin viettää ennen joulua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:22

Tiedän ennestään,että rahaa pukki toisi..kun ei ole enään näitä pikkuisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:22

Eivät ole koskaan mitään listaa antaneet, minä ostan mitä huomaan heidän tarvitsevan , lelua ja vaatetta, omat lapset joskus vihjaisi mitä haluavat, lapsenlapset ovat tyytyväisiä olleet mitä olen heille ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:32

kyllä nuo lapset on ihan kertonu mitä haluuvat - mummin pikkunen ei vielä osaa "haluta" mutta pukki tulee ekaa kertaa käymään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 21:38

Ei meidän lapset pyytele eikä toivo lahjoja. Sanoovat että älkää vaan mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 11:52

Lapset ovat jo niin isoja, ettei lahjalista ole käytössä. Osan synttäri- ja joululahjoista olen antanut ennakkoon, sillä olivat tarpeellisia käyttötavaroita, joitakin pieniä yllätyksiä olen säästänyt itse juhlaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2010 - 08:26

Kellään ei ole joulubuumi menossa... "lapsi" on aikuinen ja hänellä ei jälkikasvua vielä. Toive taitaa kaikilla olla saada viettää mahdollisesti osa joulun ajasta yhdessä. Sekin edellyttää pientä matkustamista maasta toiseen kun ensin päätetään missä tavataan.
Tuli mieleen että kohta kait Stockmann avaa joulupuotinsa....lokakuussa se tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 10:37

En harrasta listailua lastenlasten kanssa. Mikäli jotain tarvitsevat kertovat pappalle. Mahdollisuuksien mukaan mennään retkelle ja hankitaan tarvittava ajankohtaan katsomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 21:48

Eipä ole tullut ja omakin on vielä kirjoittamatta.