Lainaisitko rahaa tuntemattomalle, jos saisit takaisin oikein suurella korolla?

Avainsanat: rahanlainaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2010 - 21:30

kun en ole uhkapeluri, ahne enkä kiskuri luonteeltani, niin miuluummin rahani kulutan itse ja lahjoittelen loput pois, kuin rupeaisin lainailemaan .....

- ystävästä pääsee parhaiten eroon lainaamalla hänelle rahaa ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2010 - 20:18

En lainaisi koska ilmaista rahaa ei ole, siinä on joku jekku tai minua voidaan syyttää koronkiskonnasta ja varmasti jotain veroakin joutuisin maksamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:21

En todella, nämä ovat taas näitä pahoja kommervenkkejä monille, HUH HUH!!!
Koronkiskontaa todella käyttävät ihmisten hädänalaisuutta hyväkseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:32

en todellakaa. yhtä hyvin ne voisi polttaa ja toivoa tuhkan muuttuvan joksikin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:48

En todellakaan tuntemattomalle..Ole kyllä joskus lainannut pienen summan rahaa ystävälle..ja olen aina saanut rahat takaisin..en ole pyytänyt korkoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:52

En lainaa rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 21:36

En kyllä lainaisi. Olen mielessäni tehnyt päätöksen,en luota noissa asioissa. Pankki lainaa joka tarvitsee.Kerran sanoin että mene pankista kysymään, sanoi että ei pankki mulle anna mitään.Siihen sanoin en minäkään,mikään panttilainaamo ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 23:17

Olen lainannut rahani pankinjohtajalle jota en tunne. Hän ei maksa korkoa juuri lainkaan. Tähän saakka olen saanut käydä nostamassa kun tarvitsen. Tutuillekaan en lainaa kun en ole saanut niitä takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 08:28

En lainaa rahaa kenellekään, milloinkaan. Kantapään kautta senkin opin vuosia, vuosia sitten. Onneksi silloin ei ollut kysymys isosta summasta, mutta silloin päätin, että pankit lainatkoot rahaa tarvitseville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 09:48

Eipä ole mistä lainaisin,joten pidemmälle en asiaa pohdi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 08:57

Jos lainaa rahaa yksityiselle "noin vaan", sitä ei saa takaisin. Tuntemattomalle ei voi lainata ihan käytännön syistä, yleensä kerjäävät kadulla, eivät pyydä lainaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 11:47

Enpä lainaisi, vaikka ylimääräistä olisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 10:35

Parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 21:47

En minä arvaisi lainata tuntemattomille vaikka olisi millainen korko hyvänsä.