Näinkin voi sattua...

Kävelykepin kanssa suojatiellä liikkunut 84-vuotias nainen jäi linja-auton takapyörän alle ja loukkasi jalkansa lauantaina Tampereen keskustassa.

Onnettomuus sattui aamupäivällä Hämeenkadun ja Rautatienkadun kulmassa.

Poliisin mukaan linja-auto oli pysähtynyt risteyksessä, koska Hämeenkadun suojatietä ylitti vanha nainen kävelykepin kanssa. Kun nainen pääsi pois auton edestä, linja-auto lähti liikkeelle. Naisen jalka jäi linja-auton takapyörän alle.

Nais ressukka.

Avainsanat: onnettomuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2010 - 20:51

Olen itse todella varovainen..vaikka ylittäisin kadun suojatiellä..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2010 - 19:39

Tosi ikävä tapaturma,voi sattua kenelle vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 19:44

Ikäva tapaturma, ei varmaan tahallinen teko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:20

Kerran meinasin itse jäädä samoin linja auton alle kun oli ensimmäistä kertaa raskaana viimeisilläni, jollei 2 vanhaa rouvaa olisivat minua huomanneet ja repineet äkkiä pois alta olisin itse ollut pyörien alla..
SIIS TUTTUA!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 20:26

On ikäviä tuollaiset tapahtumat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2010 - 21:40

Ikäviä sattumia. Pitääkö vielä noinkin vanhana tuli ekana mieleen. SE on loppuun asti katsottava ,mitä tulee.Aina ihminen jää toiseksi .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 08:11

taitaa Tampere olla vaarallinen bussien suhteen.
muutama vuosi sitten iäkäs sukulaisnainen oli miehensä kanssa odottamassa bussia Metson (kirjastotalo) edessä pysäkillä , bussi koukkasi naisen mennessään, nainen oli liian lähellä rotvallia, mies lähti juoksemaan bussin perään ja hakkasi kävelykepillään bussia, mies sai sydänkohtauksen ja kuoli, samoin kuoli iäkäs naishenkilö. sekin oli surullista.
kuin myös kertomasi onnettomuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2010 - 12:00

Liikenteessä pitää olla "hereillä" vaikka olisit jalankulkijana odottamassa valojen vaihtumista, sillä jos olet liian lähellä ajorataa, voi bussin peili koukata sinut mennessään. Suojatien vihreisiin valoihin en ole luottanut enää vuosikymmeniin, jos olisin, niin en tässä näitä nyt kirjoittelisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2010 - 11:51

Linja-autoilla on kiire. Ei siinä mummut eikä aina muutkaan ehdi alta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.10.2010 - 10:31

Näitä sattuu.Tosi ikäviä tapauksia. Näin kerran kun vanhemmalla miehellä jäi linja-autosta poistuessaa käsi oven rakoon. Oli siinä sadan metrin matkan ennen kuin bussikuski huomasi. Onneksi ei tullut suurempaa onnettomuutta. Sairaalakäynnillä selvisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.10.2010 - 21:45

Onneksi mummolle ei käynyt pahemmin siinä kadunylityksessä. Liikenteessä on oltava tosi varovainen kaikenikäisten ihmisten.